Pyrimme normalisoimaan ruuhkautuneen asiakaspalvelun pikaisesti

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Tällä hetkellä vastausaikamme puheluissa ja sähköposteissa on poikkeuksellisesti pidempi. Käsittelemme saapuneet viestit vanhimmasta alkaen. Odotathan vastaustamme.

Kiireellisissä muuttotilanteissa palvelemme sinua muuttopuhelimessa 09 2522 1100 arkisin klo 10–22 sekä viikonloppuisin klo 9–17.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Huomaathan, että toimipaikoissamme ei ole asiakaspalvelupisteitä.

Online-palvelusta löydät sähkösopimuksesi tiedot

Oman sähkösopimuksesi tilanteen voit tarkistaa Oomin Online-palvelusta tai viimeisimmältä sähkölaskulta. Online-palvelusta löydät myös kotisi sähköenergian kulutustiedot, kaikki sähkön myyntisopimukseen liittyvät tiedot sekä uudet laskut.

Voit myös turvallisesti laittaa yhteydenottopyynnöt tai kysymykset Online-palvelun kautta meille.

Siirry Online-palveluun

Vinkkejä Onlinen käyttöön

Maksuneuvonta auttaa laskun maksamiseen liittyvissä asioissa

Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa voit olla suoraan yhteydessä maksuneuvontaan numeroon 09 2315 0466. Maksuneuvonta on avoinna ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–15.

Voit myös hoitaa laskun maksamiseen liittyviä asioita maksuneuvonnan online-palvelussa ropo-online.fi silloin, kun sinulle sopii.

Lisää resursseja asiakaspalveluun

Poikkeuksellinen tilanne sähkömarkkinoilla aiheuttaa huomattavaa ruuhkaa asiakaspalvelussamme. Teemme parhaamme ja pyrimme kuitenkin vastaamaan puheluihin ja viesteihin mahdollisimman pian.

Olemme siirtäneet käytettävissä olevat omat työntekijämme asiakaspalvelun tueksi ja reagoimme kasvaneeseen tarpeeseen hankkimalla lisää resursseja asiakaspalveluun.

Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme normalisoimaan asiakaspalvelumme mahdollisimman pikaisesti. Kiitos kärsivällisyydestä!