Oomi kehittää markkinointiviestintää ja palveluitaan saamansa palautteen pohjalta. Päämääränämme ovat selkeät palvelukokonaisuudet ja ihmisläheinen asiakaspalvelu. Oomi selkeyttää sopimuksiin liittyvää informaatiota markkinoinnin, myynnin ja asiakasviestinnän prosesseissa.

Oomi toimii aina vastuullisesti ja olemme poikkeuksetta kaikessa toiminnassamme sitoutuneet toimimaan lakien ja alan toimintakäytäntöjen mukaisesti. Meille on tärkeää, että asiakkaamme voivat meihin luottaa. Jokainen poikkeama hyvästä asiakaskokemuksesta on aina liikaa. Seuraamme jatkuvasti asiakaskokemusta ja kehitämme toimintaamme palautteiden pohjalta.

– Meille on tärkeää, että toimimme kaikkien lakien, hyvien tapojen ja pelisääntöjen mukaan. Pidämme oleellisena, että niin me, kuin koko alakin, toimimme yhdenmukaisilla säännöillä. Meiltä edellytetään tarkkuutta markkinointiin ja selkeyttä asiakasviestintään. Teemme tarvittavat toimet viranomaisten edellyttämällä tavalla viestintään ja markkinointiin, sanoo toimitusjohtaja Tuomas Oksanen.