Pyrimme normalisoimaan ruuhkautuneen asiakaspalvelun pikaisesti
Valitettavasti asiakaspalvelumme on ruuhkautunut muuttuneen sähkömarkkinatilanteen vuoksi. Tästä johtuen olemme saaneet merkittävästi normaalia suuremman määrän yhteydenottoja. Parhaiten voit päivittää sähkösopimuksesi nettisivujemme tai Online -palvelun kautta.
Tällä hetkellä vastausaikamme puheluissa ja sähköposteissa on poikkeuksellisesti pidempi. Teemme kuitenkin parhaamme ja pyrimme vastaamaan yhteydenottoihin mahdollisimman pian. Käsittelemme saapuneet viestit vanhimmasta alkaen, joten odotathan vastaustamme.
Ajankohtaiset tarjouksemme ja hintamme löydät myös kätevästi nettisivuiltamme. Voit tehdä sopimuksen suoraan täällä ja välttää ruuhkan.
Tiesithän, että voit Oomin asiakkaana tehdä Oomi Online -palvelussa uuden sähkösopimuksen, laittaa meille turvallisesti viestiä tai tarkistaa oman sähkösopimuksesi tilanteen. Siirry Online-palveluun
Kiireellisissä muuttotilanteissa palvelemme sinua muuttopuhelimessa 09 2522 1100 arkisin klo 8–22 sekä viikonloppuisin klo 9–17.
Huomioithan, että toimipaikoissamme ei ole asiakaspalvelupisteitä.
Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme normalisoimaan asiakaspalvelumme mahdollisimman pikaisesti. Kiitos kärsivällisyydestä!
Online-palvelusta löydät sähkösopimuksesi tiedot
Oomi Online -palvelussa voit tehdä uuden sopimuksen, laittaa turvallisesti yhteydenottopyynnön tai kysymykset meille.
Voit myös tarkistaa oman sähkösopimuksesi tilanteen Oomin Online-palvelusta tai viimeisimmältä sähkölaskulta. Online-palvelusta löydät myös kotisi sähköenergian kulutustiedot, kaikki sähkön myyntisopimukseen liittyvät tiedot sekä uudet laskut.
Maksuneuvonta auttaa laskun maksamiseen liittyvissä asioissa
Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa voit olla suoraan yhteydessä maksuneuvontaan numeroon 09 2315 0466. Maksuneuvonta on avoinna ma–pe klo 8–20 ja la klo 10–15.
Voit myös hoitaa laskun maksamiseen liittyviä asioita maksuneuvonnan online-palvelussa ropo-online.fi silloin, kun sinulle sopii.