Hyvityksen palautus tilille

Olet saanut meiltä hyvityslaskun postin kautta kirjeitse, suoraan verkkopankkiisi tai sähköpostitse. Tällä sivulla voit ilmoittaa tietoturvallisesti oman tilinumerosi hyvityksen palautusta varten. Hyvitys maksetaan ilmoittamallesi tilille kahden viikon sisällä tilinumeron ilmoittamisesta. Maksajana näkyy Oomi Oy.

Jos olet yritysasiakas, ilmoita tilinumero soittamalla yritysasiakaspalveluumme 09 2522 1133, ma-to 8-16, pe 9-16.

Olethan erityisen huolellinen täyttäessäsi lomaketta. Emme voi palauttaa hyvitystä tilillesi, jos kaikki tiedot eivät ole oikein. Jos ilmoittamissasi tiedoissa on puutteita tai ne eivät täsmää tietoihimme, lähetämme sinulle tästä tiedon sähköpostilla tai tekstiviestillä kahden arkipäivän sisällä lomakkeen täyttämisestä.

Lomakkeella antamiasi tietoja käytetään vain hyvityksen maksamiseen ja tilinumerosi tallennetaan Oomin asiakastietojärjestelmään. Muistathan sulkea selaimen lomakkeen täytön jälkeen, ettei tietosi jää ulkopuolisille katseltavaksi. Voit lukea lisää tietojesi käsittelystä tietosuojaselosteestamme.

Näin täytät lomakkeen: Ota esiin saamasi hyvityslasku. Jos sinulla on e-laskusopimus, huomioithan, että hyvityslasku löytyy verkkopankkisi laskuarkistosta. Pankista riippuen laskuarkisto saattaa olla löydettävissä vain verkkopankin selainversiolla.

Tunnistaudu ja täytä sen jälkeen lomake laskun oikeassa yläkulmassa esitettyjen tietojen mukaan. Tunnistautumista varten tarvitset verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Tunnistautumisen tulee tehdä henkilön, jonka nimissä sopimus ja hyvityslasku on.