Oomi Energia

We are an electric company that values straightforward services as well as humane customer service. We already have more than 500,000 satisfied customers. We are rooted in local energy companies.

Oomi’s range of electricity contracts includes contracts for various needs and life situations.

Products

Electricity for different life situations

Current news

Oomi Online service will be closed down for consumer customers on April 30th

The Oomi Online service will be closed down for our consumer customers by the end of April 2025.

Change in value-added tax on September 1, 2024

The Finnish Parliament has approved the increase in the general value-added tax rate (VAT) from 24 percent to 25.5 percent.

Oomi on social media

Datakeskukset pyörittävät digitaalista maailmaa – ja Oomi pitää ne käynnissä. Verne luottaa Oomiin, kun tarvitaan asiantuntemusta, kilpailukykyä ja vihreää energiaa.Näin rakennetaan vastuullista kasvua ja energiaviisaita ratkaisuja yhdessä! 👇#oomi #datakeskus #vastuullisuus #energia #asiakastarina #B2B

Datakeskukset pyörittävät digitaalista maailmaa – ja Oomi pitää ne käynnissä.…

@Oomi Energia 2 days ago

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉Human Power -kilpailun tavoitteena on kannustaa ja inspiroida suomalaisia organisaatioita ja johtajia yhä ihmisläheisempään toimintaan nostamalla esiin onnistuneita esimerkkejä. Oomi on valittu finaaliin kategoriassa “Ihmisläheisin työpaikka – alle 250 henkilöä”.Finaalipaikka kertoo meille, että panostuksemme ihmislähtöiseen kulttuuriin, yhteisöllisyyteen ja oomilaisten kasvuun on huomattu. Kiitos jokaiselle oomilaiselle, kun olette päivittäin mukana luomassa tätä kulttuuria ja yhteistä kasvua.💛Kuvassa Oomin henkilöstöpäällikkö Mira vastaanotti eilen toimistolla onnittelulähetyksen Hälsan Lari Karjulalta. 🤩Voittaja julkaistaan 27.11. Human Power 2025 -gaalassa Finlandia-talolla. #HumanPower2025 #Oomi #IhmisläheinenTyöpaikka

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉Human…

@Oomi Energia 2 days ago

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉Human Power -kilpailun tavoitteena kannustaa ja inspiroida suomalaisia organisaatioita ja johtajia yhä ihmisläheisempään toimintaan nostamalla esiin onnistuneita esimerkkejä. Oomi on valittu finaaliin kategoriassa “Ihmisläheisin työpaikka – alle 250 henkilöä”.Finaalipaikka kertoo meille, että panostuksemme ihmislähtöiseen kulttuuriin, yhteisöllisyyteen ja oomilaisten kasvuun on huomattu. Kiitos jokaiselle oomilaiselle, kun olette päivittäin mukana luomassa tätä kulttuuria ja yhteistä kasvua.💛Kuvassa Oomin henkilöstöpäällikkö Mira vastaanotti eilen toimistolla onnittelulähetyksen Hälsan Lari Karjulalta. 🤩Voittaja julkaistaan 27.11. Human Power 2025 -gaalassa Finlandia-talolla. #HumanPower2025 #Oomi #IhmisläheinenTyöpaikka

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉Human…

@Oomi Energia 2 days ago

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉 Oomi on valittu finaaliin kategoriassa “Ihmisläheisin työpaikka – alle 250 henkilöä”.Finaalipaikka kertoo meille, että panostuksemme ihmislähtöiseen kulttuuriin, yhteisöllisyyteen ja hyvinvointiin on huomattu. Kiitos siis jokaiselle oomilaiselle, kun olette päivittäin mukana luomassa tätä kulttuuria.💛Kuvassa Oomin henkilöstöpäällikkö Mira vastaanotti eilen toimistolla onnittelulähetyksen Hälsan Lari Karjulalta. 🤩Voittaja julkaistaan 27.11. Human Power 2025 -gaalassa Finlandia-talolla. #HumanPower2025 #Oomi #IhmisläheinenTyöpaikka

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉…

@Oomi Energia 2 days ago

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉 Oomi on valittu finaaliin kategoriassa “Ihmisläheisin työpaikka – alle 250 henkilöä”.Finaalipaikka kertoo meille, että panostuksemme ihmislähtöiseen kulttuuriin, yhteisöllisyyteen ja hyvinvointiin on huomattu. Kiitos siis jokaiselle oomilaiselle, olette jokainen päivittäin mukana luomassa tätä kulttuuria.💛Kuvassa Oomin henkilöstöpäällikkö Mira vastaanotti eilen toimistolla onnittelulähetyksen. 🤩Voittaja julkaistaan 27.11. Human Power 2025 -gaalassa Finlandia-talolla. #HumanPower2025 #Oomi #IhmisläheinenTyöpaikka @humanpowerkilpailu

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉…

@oomienergia 2 days ago

Yleisiä sähkömyyttejä ja oikeat faktat! ⚡️ 💡 ”Laitteen jättäminen valmiustilaan ei kuluta sähköä."Totuus: Kuluttaa kyllä! Valmiustilassa olevat laitteet voivat viedä jopa 5–10 % kodin sähkönkulutuksesta.💡 “Sähköpatteri kuluttaa vähemmän kuin ilmalämpöpumppu.”Totuus: Ilmalämpöpumppu on moninkertaisesti energiatehokkaampi – se tuottaa jopa 3-5 kertaa enemmän lämpöä suhteessa sähkönkulutukseen.💡 “Aurinkopaneelit eivät toimi Suomessa talvella.”Totuus: Aurinkopaneelit tuottavat vähemmän sähköä talvella, mutta toimivat pääsääntöisesti ympäri vuoden — ja pitkät kesäpäivät kompensoivat tehokkaasti.#oomi #sähkönkulutus

Yleisiä sähkömyyttejä ja oikeat faktat! ⚡️ 💡 ”Laitteen jättäminen valmiustilaan…

@oomienergia 4 days ago

Tulevaisuudessakin tarvitaan inhimillinen asiakaskokemus 💡 Oomi sai tunnustusta Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimuksessa historiallisesti parhaiten kehittyneestä asiakaskokemuksestaan. Seuraava harppaus syntyy ihmisestä ja tekoälystä yhdessä. 🤝 Teknologian kehitys tuo uusia mahdollisuuksia asiakaskokemuksen parantamiseen, mutta samalla on pidettävä kiinni inhimillisyydestä ja panostuksista vuorovaikutukseen.Lue Oomin asiakkuusjohtaja Sini Suutarin blogista lisää tulevaisuuden asiakaskokemuksesta, teknologian mahdollisuuksista sekä aitojen kohtaamisten merkityksestä.Linkin löydät kommenteista. 👉 #oomi #asiakkuusindeksi #asiakaskokemus

Tulevaisuudessakin tarvitaan inhimillinen asiakaskokemus 💡 Oomi sai tunnustusta Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimuksessa…

@Oomi Energia 5 days ago

Tulevaisuudessakin tarvitaan inhimillinen asiakaskokemus 💡 Oomi sai tunnustusta Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimuksessa historiallisesti parhaiten kehittyneestä asiakaskokemuksestaan. Seuraava harppaus syntyy ihmisestä ja tekoälystä yhdessä. 🤝 Teknologian kehitys tuo uusia mahdollisuuksia asiakaskokemuksen parantamiseen, mutta samalla on pidettävä kiinni inhimillisyydestä ja panostuksista vuorovaikutukseen.Lue Oomin asiakkuusjohtaja Sini Suutarin blogista lisää tulevaisuuden asiakaskokemuksesta, teknologian mahdollisuuksista sekä aitojen kohtaamisten merkityksestä. Linkin löydät biosta!#oomi #asiakkuusindeksi #asiakaskokemus

Tulevaisuudessakin tarvitaan inhimillinen asiakaskokemus 💡 Oomi sai tunnustusta Asiakkuusindeksi 2025…

@oomienergia 5 days ago

Oomi - Ota yhteyttä!

Keep up to date!

Do you need help with finding a suitable electricity contract or is there another question on your mind? No problem, we are here for you.

Tee sähkösopimus