Oomi Energia’s contact information

In matters concerning customer accounts, contracts and invoice content, please contact our customer service at 09 2522 1122
Mon-Fri 9:00–17:00

In matters concerning the payment of invoices, please contact payment guidance directly at 09 2315 0466
Mon–Fri 8:00–20:00 and Sat 10:00–15:00

Moving helpline 09 2522 1100
You can also submit a notification of change of address by calling the helpline, which can be reached Mon-Fri 9:00–20:00 and Sat 9:00–17:00.

Oomi corporate customer service 09 2522 1133
Mon–Fri 9:00–16:00

Phone calls to numbers starting with 09 are subject to the mobile phone charge for your mobile phone subscription or the local network charge.

Contact us!

Follow us on social media!

Miten uusia sähkösopimustyyppejä kehitetään? ⚡ Lue verkkosivuiltamme uusimmasta tuotteestamme Oomi Sesongista, joka syntyi asiakaspalautteiden pohjalta 💬  – Monet asiakkaamme olivat pitkään toivoneet tämänkaltaista tuotetta, jossa yhdistyy kiinteän sopimuksen vakaus talvikaudella ja pörssisähkön edut kesäkaudella, kertoo Oomin tuotepäällikkö Anu Heikkilä.  Uudenlaisen sähkösopimuksen kehittämisessä on otettava huomioon asiakkaan tarpeiden ja Oomin järjestelmäympäristön lisäksi yleinen sähkömarkkina sekä alaa säätelevät lait. Oomi Sesongin tuotekehitykseen osallistuikin edustajia kaikista Oomin tiimeistä. Lue verkkosivuiltamme, miten tuotekehitys eteni - jutun löydät Ajankohtaista-sivulta! #Oomi #Sesonki #Tuotekehitys #Sähkösopimus

Miten uusia sähkösopimustyyppejä kehitetään? ⚡ Lue verkkosivuiltamme uusimmasta tuotteestamme Oomi…

@oomienergia 4 days ago

Joko kuuntelit Oomilaisena-podin neljännen jakson? 🎧 Jaksossa kuullaan markkinointiasiantuntijana työskentelevan Teemun sekä Oomi Solarilla projekti-insinöörinä työskentelevän Miljan kokemuksia kesätöistä sekä työuran kehityksestä Oomilla. Jaksossa on puhetta muun muassa osaamisen kehittämisestä ja vastuusta kesätöissä, ekoista työpäivistä sekä siitä, pääseekö omaan työnkuvaan vaikuttamaan. 💡 Tämän ja aiemmat jaksot löydät kootusti sivuiltamme - linkki biossa!#Oomi #Oomilaisena #Podcast #Kesätyöt

Joko kuuntelit Oomilaisena-podin neljännen jakson? 🎧 Jaksossa kuullaan markkinointiasiantuntijana työskentelevan…

@oomienergia 1 week ago

Haalarisähkö on opiskelijan paras kaveri. 🤝#oomi #sähkö #opiskelija #sähkösopimus

Haalarisähkö on opiskelijan paras kaveri. 🤝#oomi #sähkö #opiskelija #sähkösopimus

@oomienergia 1 week ago

Viime perjantaina myös Oomilla vietettiin Lapset mukaan töihin -päivää 💛 Päivä alkoi Oomin toimistoilla ympäri Suomen pienten oomilaisten kokouksella toimitusjohtajan kanssa, minkä jälkeen siirryttiin päivän askareiden pariin. Ohjelmassa oli muun muassa aarteenmetsästystä, toimistobingoa, pallonheittoa, värityskuvia sekä tietysti naposteltavaa, jotta energiaa riitti toimistojen tutkimiseen. 🔎 Vantaalla myös piirrettiin kuvia tekoälyllä ja Porissa esitettiin tiukkoja kysymyksiä Oomin chatissa. 🤪 Lapset mukaan töihin -päivä tarjoaa työpaikoille mahdollisuuden kuulla ja nostaa esiin eri-ikäisten lasten ääntä. Samalla lapset näkevät, mitä töissä tehdään. Kiitos kaikille osallistumisesta! 👏 #oomilaiset #töissäoomissa #lapsetmukaantöihin

Viime perjantaina myös Oomilla vietettiin Lapset mukaan töihin -päivää 💛…

@oomienergia 1 week ago

Next level tip: hommaa kahvinkeitin, jossa on ajastin ja voit herätä kahvinkeittimen porinaan ja säästät vieläkin enemmän aikaa. ☕️#oomi #kahvinkeitto #sähkö

Next level tip: hommaa kahvinkeitin, jossa on ajastin ja voit…

@oomienergia 2 weeks ago

Ennakoiva asiakasviestintä nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle 💡 Sähkömarkkinoiden murros asettaa suuria vaatimuksia sujuvalle asiakasviestinnälle. Hintojen heilahtelu, vastuullisuuteen liittyvät kysymykset ja sopimustyyppien moninaisuus tuottavat asiakkaille paljon ajattelemisen aihetta, toisinaan myös valinnan vaikeutta. Uudessa blogikirjoituksessa Oomin asiakkuuspäällikkö Tuija Rouhiainen valottaa niitä tapoja, joilla Oomin asiakasviestinnässä panostetaan selkeään, avoimeen ja ajankohtaiseen viestintään. 💬 Keskeistä asiakasviestinnässä on Tuijan mukaan muun muassa monikanavaisuus ja henkilökohtaisuus - viestintä ei siis voi olla jokaiselle asiakkaalle samanlaista, vaan on tärkeää huomioida erilaiset tarpeet, tilanteet ja viestintäkanavat. Lisäksi digitaalisten palveluiden kehittämiseen kiinnitetään jatkuvaa huomiota. 🔎 Tuijan blogin pääset lukemaan verkkosivuiltamme - linkin löydät biosta.#Oomi #Viestintä #Asiakasviestintä #Asiakaskokemus

Ennakoiva asiakasviestintä nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle 💡 Sähkömarkkinoiden murros asettaa…

@oomienergia 2 weeks ago

Oomilaisena-podin neljäs jakso on nyt julkaistu - tällä kertaa kuullaan nuorten asiantuntijoiden kokemuksia ⚡ Jaksossa markkinointiasiantuntijana työskentelevä Teemu Liikanen sekä Oomi Solarilla projekti-insinöörinä työskentelevä Milja Kaurala jakavat tarinansa siitä, millaista oli aloittaa Oomilla kesätöissä ja miten työura on jatkunut kesätöiden jälkeen. 💛 Keskustelua käydään muun muassa osaamisen kehittämisestä ja vastuun saamisesta. Lisäksi pohditaan, vastasiko työ odotuksia ja pääseekö omaan työnkuvaan kesätöissä vaikuttamaan. 💡 Jakso löytyy Töissä Oomissa -sivulta - linkki biossa!#Oomilaisena#Oomi#Podcast#Kesätyöt

Oomilaisena-podin neljäs jakso on nyt julkaistu - tällä kertaa kuullaan…

@oomienergia 2 weeks ago

Miksi määräaikainen sopimus ja Oomi Kertavaihto sopivat yhteen kuin töpseli seinään? Tässä kolme syytä! 👉 Pystyt kiinnittämään sähkön hinnan.👉 Jos sähkönhinta laskee niin Kertavaihdolla pystyt päivittämään hintaa.👉 Sinun ei tarvitse miettiä sähkösopimusasioitasi kahteen vuoteen eli saat varman sähkönhinnan kahdeksi vuodeksi!#oomi #sähkösopimus #kertavaihto #sähkö

Miksi määräaikainen sopimus ja Oomi Kertavaihto sopivat yhteen kuin töpseli…

@oomienergia 2 weeks ago