Oomi Energian yhteystiedot

Olemme olemassa asiakkaitamme varten. Löydät alta yleisimmin asiakaspalvelultamme kysytyt kysymykset, yhteystietomme sekä vinkit asiointiin kanssamme.

Voit asioida kanssamme nopeiten sivuillamme olevan chat-palvelun kautta. Chatissa sinua auttaa asiakaspalvelumme lisäksi Pertti Botti. Chatin ohella sähkösopimusasiasi hoituvat ajasta ja paikasta riippumatta 24/7 Oomi Online-palvelussamme. Online-palvelustamme löydät sähköenergian kulutustiedot, sähkönmyyntisopimuksesi tiedot sekä uudet laskut.

Huomaathan, että toimipaikoissamme ei ole asiakaspalvelupisteitä. Asiakaspalvelua koskevan postin voit lähettää meille osoitteella Yrttipellontie 1, 90230 Oulu.

⚠️ ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA:

Ennen yhteydenottoasi meille: Suosittelemme tutustumaan tälle sivulle koottuihin yleisimpiin kysymyksiin vastauksineen. Jos asiasi koskee Oomin sopimuksen päivittämistä, voit tehdä sopimusmuutoksen itse Online-palvelussamme. Määräaikaisen sopimuksesi Vaihtoturvan voit käyttää täältä.

Etsitkö apua? Tässä yleisimmät kysymykset asiakaspalvelullemme:

Asioi kanssamme

Chat

Voit hoitaa sähkösopimusasioita nopeiten sivuillamme olevan chat-palvelun kautta. Chatissa sinua auttaa asiakaspalvelumme lisäksi Pertti Botti.

Jos chat-ikkuna ei avaudu painikkeesta, varmistathan että olet hyväksynyt Evästeasetuksissa muutkin kuin välttämättömät evästeet.

Oomi Online 24/7

Online-palvelussamme voit hoitaa ajasta ja paikasta riippumatta sähkösopimusasioita. Onlinestä löydät kotisi sähköenergian kulutustiedot, sähkön myyntisopimukseen liittyvät tiedot sekä uudet laskut.

Online-palvelu

Maksuneuvonta

Laskun maksusta, eräpäivän siirrosta, perinnästä ja maksuajasta voit ottaa yhteyttä maksuneuvontaan 09 2315 0466 (mpm/pvm)*, ma-pe 8-20 ja la 10-15.

Ropo Online (Avoinna 24/7)

Asiakaspalvelu kotitalouksille

Asiakkuuteen, sopimuksiin ja laskun sisältöön liittyvissä asioissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 09 2522 1122 (mpm/pvm)*, ma-pe klo 09-17.

Muuttopuhelin

Muuttoilmoituksen voit tehdä soittamalla muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (mpm/pvm)*, joka palvelee ma-pe klo 9-20 sekä viikonloppuisin klo 9-17.

Asiakaspalvelu yrityksille

Yritysasiakkuuteen ja sopimuksiin liittyen otathan yhteyttä yritysasiakaspalveluumme.

Katso yhteystiedot

*Puhelut 09-alkuisiin numeroihin maksavat oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksun verran. 

Voit jättää meille viestin alla olevalla yhteydenottolomakkeella. Oomin postiosoitteet näet tästä.

Yhteydenotto asiakaspalveluun

Jos asiallasi ei ole erityisen kiire, voit jättää meille myös viestin yhteydenottolomakkeella. Esimerkiksi yhteystietojen muutokset on kätevä ilmoittaa tätä kautta. Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä ja vastaamme sinulle joko sähköpostilla tai puhelimitse.

Henkilön kuva

Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä sähkösopimuksiin liittyen:

Oomin postiosoitteet

Tästä löydät Oomin postiosoitteet. Oomissa asiointi onnistuu puhelimitse tai verkkosivujemme kautta.

Toimipaikoissamme ei ole asiakaspalvelupisteitä.

Asiakaspalvelua koskevat postit voit lähettää osoitteella Yrttipellontie 1, 90230 Oulu.

Vantaa (päätoimipaikka)

Ei asiakaspalvelupistettä

Teknobulevardi 7
01530 Vantaa

Oulu

Ei asiakaspalvelupistettä

Yrttipellontie 1
90230 Oulu

Lahti

Ei asiakaspalvelupistettä

Askonkatu 9 F
15100 Lahti

Pori

Ei asiakaspalvelupistettä

Siltapuistokatu 14
28100 Pori

Voit tehdä sähkösopimuksen näppärästi suoraan verkkosivuillamme.

Seuraa meitä somessa!

Liity Oomi Heimoon

Me Oomilla haluamme sähkönmyynnin lisäksi luoda uusia tuotteita ja palveluita arjen helpottamiseksi. Avuksi haluamme suomalaiskotien parhaat asiantuntijat, jotka tuntevat arjen tarpeet ja toiveet – siis sinut. Perustimme asiakaspaneeli Heimon, johon toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan testaamaan, kommentoimaan ja ideoimaan kanssamme.