Kuluttajansuojalain mukainen peruuttamisilmoitus kuluttaja-asiakkaille

Huomioithan, että jos haluat vaihtaa tai päivittää Oomin sopimusta ja sen hintaa peruuttamisajan puitteissa, ota yhteyttä chattimme kautta. Jos olet muuttamassa, saat peruutuksen käsiteltyä nopeimmin ottamalla yhteyttä muuttopuhelimeemme 09 2522 1100 (mpm/pvm)*. Muuttopuhelin on auki ma-pe 8-22, la-su 9-17 .

Peruuttamisen vaikutukset

Saat automaattikuittauksen peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta ja lähetämme sinulle tiedon, kun peruutus on käsitelty. Jos peruutusaika on jo umpeutunut ja tilauksesta on kulunut yli 14 päivää, sopimus jatkuu vahvistamiemme sopimusehtojen mukaisesti. Ilmoitamme tästä sinulle erikseen.

Jos olet pyytänyt sähköntoimituksen aloittamista ennen peruuttamisajan päättymistä (esim. muuttotilanteessa), sinun on maksettava meille peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä toimitetusta sähköstä sopimusvahvistuksen mukainen korvaus.

Ilmoitan lomakkeen kautta, että haluan peruuttaa tekemäni tilauksen.

Huomioithan, jos peruutat sähkösopimuksesi, peruuntuu samalla myös sopimuksen mahdolliset lisäpalvelut, kuten Oomi Uusiutuva, Oomi Vaihtoturva tai Oomi Päästöhyvitys.

Kysymme näitä tietoja, jotta löydämme tilauksesi/sopimuksesi, voimme olla tarvittaessa sinuun yhteydessä, jos meillä herää kysyttävää tai kirjata peruuttamisilmoituksesi tietoihisi.

Peruuttamisilmoituslomake