
Asiakaspalvelu
Olemme Oomi Energia. Se sähköyhtiö. Jos sinua kiinnostaa simppelit sopimukset, olet tullut oikeaan paikkaan.
Olemme olemassa asiakkaitamme varten. Saat meihin yhteyden puhelimitse, sähköpostilla tai chatin kautta. Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta.
Tiedote 3.3.2023: Eduskunta on tehnyt päätöksen 27.2.2023 takautuvista sähköhyvityksistä. Oomi maksaa hyvityksen automaattisesti asiakkaillensa, joita hyvitys koskee. Lue lisää: oomi.fi/hyvitys
Oomin Asiakaspalvelu palvelee puhelimen välityksellä maanantaista perjantaihin klo 9-18 numerossa 09 2522 1122. Asiakkuuteen, sopimuksiin ja laskun sisältöön liittyvissä asioissa voit soittaa tähän numeroon.
Voit hoitaa sähkösopimusasioita myös Online-palvelussamme. Online-palvelusta löydät kotisi sähköenergian kulutustiedot, sähkön myyntisopimukseen liittyvät tiedot sekä uudet laskut.
Laskun maksamiseen, eräpäivän siirtoon, perintään ja maksuaikaan liittyvissä asioissa, olethan yhteydessä suoraan maksuneuvontaan numeroon 09 2315 0466.


Valtakirjat
Valtakirjalla voidaan valtuuttaa toinen täysi-ikäinen henkilö hoitamaan sähkösopimukseen liittyviä asioita. Katso ohjeet valtakirjan laatimiseen.
Lue lisää
Palaute
Olemme olemassa asiakkaitamme varten, joten palautteesi on meille tärkeää. Kerro ajatuksesi ja kehitetään toimintaa yhdessä.
Lue lisää
Laskutus
Sähkölasku perustuu kulutuksen mukaiseen laskutukseen. Meiltä voit saada laskusi paperisena, sähköpostilla tai e-laskuna.
Lue lisää
Sähkösopimukset
Oomilta saat sähkösopimuksen kotiisi helposti ja vaivattomasti, Tutustu sopimuksiin ja katso hinnat!
Lue lisää