Yritysten asiakaspalvelu

Oomin yritysasiakaspalvelussa voit hoitaa asiakkuuteen ja sopimuksiin liittyviä asioita.

Laskun maksuun liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä maksuneuvontaan.

Voit hoitaa sähkösopimusasioita myös Online-palvelussamme ajasta ja paikasta riippumatta 24/7.

⚠️ ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA:

Tiedote 29.8.2023: Kokosimme tiedotteelle asiakaspalvelumme muuttuneet aukioloajat sekä kattavan tietopaketin siitä, miten voit asioida kanssamme helpoiten poikkeuksellisesta ruuhkatilanteesta huolimatta. Linkki tiedotteeseen

Etsikö apua? Tässä yleisimmät kysymykset asiakaspalvelullemme

Asioi kanssamme

Online 24/7

Online-palvelussa voit ajasta ja paikasta riippumatta hoitaa yrityksesi sähkösopimukseen liittyviä asioita.

Online-palvelu

Asiakaspalvelu yrityksille

Asiakkuuteen ja sopimuksiin liittyen soita 09 2522 1133 (mpm/pvm)*, ma-pe 10-16. Alla myös lomake yhteydenottoja varten.

Maksuneuvonta yrityksille

Laskun maksusta, eräpäivän siirrosta, perinnästä ja maksuajasta voit ottaa yhteyttä maksuneuvontaan 09 2315 0466 (mpm/pvm)*, ma-pe 8-20 ja la 10-15.

Ropo Online

*Puhelut 09-alkuisiin numeroihin maksavat oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksun verran. 

Voit laittaa meille viestiä alla olevan lomakkeen kautta

Yhteystiedot

Täältä löydät sähkön, auringon ja sähköauton latauspalveluiden yhteyshenkilömme, joihin voit olla suoraan yhteydessä.

Lue lisää

Laskutus

Voit hoitaa yrityksesi sähkölaskut näppärästi e-laskulla, verkkolaskulla tai koontilaskulla.

Lue lisää