Oomi Energia’s contact information

In matters concerning customer accounts, contracts and invoice content, please contact our customer service at 09 2522 1122
Mon-Fri 9:00–17:00

In matters concerning the payment of invoices, please contact payment guidance directly at 09 2315 0466
Mon–Fri 8:00–20:00 and Sat 10:00–15:00

Moving helpline 09 2522 1100
You can also submit a notification of change of address by calling the helpline, which can be reached Mon-Fri 9:00–20:00 and Sat 9:00–17:00.

Oomi corporate customer service 09 2522 1133
Mon–Fri 9:00–16:00

Phone calls to numbers starting with 09 are subject to the mobile phone charge for your mobile phone subscription or the local network charge.

Contact us!

Follow us on social media!

Oomitä uutisia – Kokemäen Sähkön sähkönmyynnin asiakkaat siirtyvät Oomille ⚡ Oomi ja Kokemäen Sähkö Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jonka myötä Kokemäen Sähkön sähkönmyynnin kuluttaja- ja yritysasiakkaat ympäri Suomen siirtyvät Oomin asiakkaiksi 1.10.2025.Järjestelyn taustalla on ennen kaikkea sähkömarkkinoiden viimeaikainen kehitys ja Oomin kasvustrategia, jonka keskeisenä tavoitteena on tarjota asiakkaille mutkatonta ja entistä parempaa digitaalista asiakaskokemusta. ”Uskomme vahvasti siihen, että asiakkaille sähkönmyyjän suurempi koko mahdollistaa entistä parempien palvelujen ja kilpailukykyisten sähkösopimusten tarjoamisen hyvin kilpaillulla alalla. Huolehdimme siitä, että Kokemäen Sähkön asiakkaat saavat jatkossakin laadukkaita sähkönmyyntisopimuksia ja niihin liittyviä vastuullisia palveluita”, kuvailee Oomin toimitusjohtaja Tuomas Oksanen.Sopimusten siirto ei vaikuta asiakkaiden sähkönmyyntisopimuksiin eikä voimassa oleviin ehtoihin.Lue lisää tiedotteesta sivuiltamme - linkin löydät kommenteista!#oomi #kokemäensähkö 

Oomitä uutisia – Kokemäen Sähkön sähkönmyynnin asiakkaat siirtyvät Oomille ⚡ Oomi…

@Oomi Energia 12 hours ago

Oomitä uutisia – Kokemäen Sähkön sähkönmyynnin asiakkaat siirtyvät Oomille ⚡ Oomi ja Kokemäen Sähkö Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jonka myötä Kokemäen Sähkön sähkönmyynnin kuluttaja- ja yritysasiakkaat ympäri Suomen siirtyvät Oomin asiakkaiksi 1.10.2025.Järjestelyn taustalla on ennen kaikkea sähkömarkkinoiden viimeaikainen kehitys ja Oomin kasvustrategia, jonka keskeisenä tavoitteena on tarjota asiakkaille mutkatonta ja entistä parempaa digitaalista asiakaskokemusta. Sopimusten siirto ei vaikuta asiakkaiden sähkönmyyntisopimuksiin eikä voimassa oleviin ehtoihin.Lue lisää tiedotteesta sivuiltamme!#oomi #kokemäensähkö

Oomitä uutisia – Kokemäen Sähkön sähkönmyynnin asiakkaat siirtyvät Oomille ⚡…

@oomienergia 13 hours ago

Rekry: Asiakasneuvojaksi Ouluun 💛 Pidätkö asiakaskohtaamisista ja nautit ongelmien ratkaisemisesta? Haluatko olla mukana luomassa hyväntuulista ja erinomaista asiakaskokemusta? Etsimme nyt 3-5 uutta vahvistusta asiakaspalvelutiimiimme Ouluun. Tässä roolissa pääset auttamaan asiakkaita monikanavaisesti – puhelimitse, chatissa, somessa ja sähköpostitse – sekä tarjoamaan ratkaisuja, jotka tekevät arjesta helpompaa. Osallistut aktiivisesti myös palveluiden lisämyyntiin. Pakettiin kuuluu:⚡ Mukava ja kannustava työyhteisö⚡Joustava työarki hybridityön kautta⚡Mahdollisuus edistää palveluiden ja järjestelmien kehitystä⚡Toistaiseksi voimassa oleva työsopimus, aloitus syys-lokakuussaTyösuhde solmitaan Eilakaislan ja työntekijän välillä. Tehtävässä on mahdollisuus työllistyä myöhemmin myös Oomille. Haethan pian tai viimeistään 21.9. – käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana! Katso tarkemmat tiedot ja hae mukaan - linkin löydät biosta!#rekry #asiakaspalvelu #asiakasneuvoja

Rekry: Asiakasneuvojaksi Ouluun 💛 Pidätkö asiakaskohtaamisista ja nautit ongelmien ratkaisemisesta?…

@oomienergia 1 day ago

Rekry: Asiakasneuvojaksi Ouluun 💛 Pidätkö asiakaskohtaamisista ja nautit ongelmien ratkaisemisesta? Haluatko olla mukana luomassa hyväntuulista ja erinomaista asiakaskokemusta? Etsimme nyt 3-5 uutta vahvistusta asiakaspalvelutiimiimme Ouluun. Tässä roolissa pääset auttamaan asiakkaita monikanavaisesti – puhelimitse, chatissa, somessa ja sähköpostitse – sekä tarjoamaan ratkaisuja, jotka tekevät arjesta helpompaa. Osallistut aktiivisesti myös palveluiden lisämyyntiin. Pakettiin kuuluu:⚡ Mukava ja kannustava työyhteisö⚡Joustava työarki hybridityön kautta⚡Mahdollisuus edistää palveluiden ja järjestelmien kehitystä⚡Toistaiseksi voimassa oleva työsopimus, aloitus syys-lokakuussaTyösuhde solmitaan Eilakaislan ja työntekijän välillä. Tehtävässä on mahdollisuus työllistyä myöhemmin myös Oomille. Haethan pian tai viimeistään 21.9. – käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana! Katso tarkemmat tiedot ja hae mukaan - linkin löydät kommenteista!  👉#rekry #asiakaspalvelu #asiakasneuvoja

Rekry: Asiakasneuvojaksi Ouluun 💛 Pidätkö asiakaskohtaamisista ja nautit ongelmien ratkaisemisesta?…

@Oomi Energia 1 day ago

Meidän syksy tulee olemaan Loistava! 🤩Jaa meille, millainen sun tuleva syksy on. 👇#oomi #sähkö

Meidän syksy tulee olemaan Loistava! 🤩Jaa meille, millainen sun tuleva…

@oomienergia 3 days ago

Huomenna hymy on säteilevä, kun vietetään Positiivisen ajattelun päivää. ✨Meidän energinen asiakaspalvelu on olemassa kaikkia oomilaisia varten. Tarvitsit sitten apua OmaOomissa, puhelimitse tai Chat-palvelumme kautta – me autamme sua! 💛#oomi #sähkö #asiakaspalvelu

Huomenna hymy on säteilevä, kun vietetään Positiivisen ajattelun päivää. ✨Meidän…

@oomienergia 6 days ago

Oomitä uutisia - KKV on antanut hyväksyntänsä Oomin ja Lumme Energian yhdistymiselle⚡  Kilpailu- ja kuluttajavirasto on hyväksynyt liiketoimintakaupan, jossa Lumme Energia yhdistyy Oomiin. Hyväksynnän myötä Lumme Energian liiketoimintojen siirtymiseen tähtäävä prosessi etenee suunnitellusti, ja Lumme Energian asiakkaat siirtyvät Oomin asiakkaiksi suunnitelman mukaan 1.1.2026. Yhdistymisen myötä palvelemme jatkossa yli 800 000 asiakasta Suomessa.  Lue lisää tiedotteesta sivuiltamme - linkin löydät kommenteista! #oomi #lummeenergia

Oomitä uutisia - KKV on antanut hyväksyntänsä Oomin ja Lumme…

@Oomi Energia 1 week ago

Oomi kulkee mutkattomasti mukana ✨  Elämä voi olla monimutkaista, mutta arjen ei tarvitse olla sitä. Oomi haluaa olla kumppani, joka tekee asiakkaan elämästä sujuvampaa – niin asiakaspalvelussa, digitaalisissa ratkaisuissa kuin energiankäytön arjessa.  Uusi sloganimme “mutkattomasti mukana” syntyi laajoista kuluttajatutkimuksista ja kiteyttää lupauksen huolettomasta arjesta. ”Oomi on aiheuttanut vähiten mutkia elämään”, kuten eräs asiakkaamme tiivisti tutkimuksessa. 💛  👉 Oomiten mutkatonta – lue lisää verkkosivuiltamme: https://lnkd.in/dY-Mb4rc  #oomi #mutkattomastimukana #brändi #slogan

Oomi kulkee mutkattomasti mukana ✨  Elämä voi olla monimutkaista, mutta arjen…

@Oomi Energia 1 week ago