Oomi Energia’s contact information

In matters concerning customer accounts, contracts and invoice content, please contact our customer service at 09 2522 1122
Mon-Fri 9:00–17:00

In matters concerning the payment of invoices, please contact payment guidance directly at 09 2315 0466
Mon–Fri 8:00–20:00 and Sat 10:00–15:00

Moving helpline 09 2522 1100
You can also submit a notification of change of address by calling the helpline, which can be reached Mon-Fri 9:00–20:00 and Sat 9:00–17:00.

Oomi corporate customer service 09 2522 1133
Mon–Fri 9:00–16:00

Phone calls to numbers starting with 09 are subject to the mobile phone charge for your mobile phone subscription or the local network charge.

Contact us!

Follow us on social media!

Datakeskukset pyörittävät digitaalista maailmaa – ja Oomi pitää ne käynnissä. Verne luottaa Oomiin, kun tarvitaan asiantuntemusta, kilpailukykyä ja vihreää energiaa.Näin rakennetaan vastuullista kasvua ja energiaviisaita ratkaisuja yhdessä! 👇#oomi #datakeskus #vastuullisuus #energia #asiakastarina #B2B

Datakeskukset pyörittävät digitaalista maailmaa – ja Oomi pitää ne käynnissä.…

@Oomi Energia 3 days ago

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉Human Power -kilpailun tavoitteena on kannustaa ja inspiroida suomalaisia organisaatioita ja johtajia yhä ihmisläheisempään toimintaan nostamalla esiin onnistuneita esimerkkejä. Oomi on valittu finaaliin kategoriassa “Ihmisläheisin työpaikka – alle 250 henkilöä”.Finaalipaikka kertoo meille, että panostuksemme ihmislähtöiseen kulttuuriin, yhteisöllisyyteen ja oomilaisten kasvuun on huomattu. Kiitos jokaiselle oomilaiselle, kun olette päivittäin mukana luomassa tätä kulttuuria ja yhteistä kasvua.💛Kuvassa Oomin henkilöstöpäällikkö Mira vastaanotti eilen toimistolla onnittelulähetyksen Hälsan Lari Karjulalta. 🤩Voittaja julkaistaan 27.11. Human Power 2025 -gaalassa Finlandia-talolla. #HumanPower2025 #Oomi #IhmisläheinenTyöpaikka

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉Human…

@Oomi Energia 3 days ago

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉Human Power -kilpailun tavoitteena kannustaa ja inspiroida suomalaisia organisaatioita ja johtajia yhä ihmisläheisempään toimintaan nostamalla esiin onnistuneita esimerkkejä. Oomi on valittu finaaliin kategoriassa “Ihmisläheisin työpaikka – alle 250 henkilöä”.Finaalipaikka kertoo meille, että panostuksemme ihmislähtöiseen kulttuuriin, yhteisöllisyyteen ja oomilaisten kasvuun on huomattu. Kiitos jokaiselle oomilaiselle, kun olette päivittäin mukana luomassa tätä kulttuuria ja yhteistä kasvua.💛Kuvassa Oomin henkilöstöpäällikkö Mira vastaanotti eilen toimistolla onnittelulähetyksen Hälsan Lari Karjulalta. 🤩Voittaja julkaistaan 27.11. Human Power 2025 -gaalassa Finlandia-talolla. #HumanPower2025 #Oomi #IhmisläheinenTyöpaikka

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉Human…

@Oomi Energia 3 days ago

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉 Oomi on valittu finaaliin kategoriassa “Ihmisläheisin työpaikka – alle 250 henkilöä”.Finaalipaikka kertoo meille, että panostuksemme ihmislähtöiseen kulttuuriin, yhteisöllisyyteen ja hyvinvointiin on huomattu. Kiitos siis jokaiselle oomilaiselle, kun olette päivittäin mukana luomassa tätä kulttuuria.💛Kuvassa Oomin henkilöstöpäällikkö Mira vastaanotti eilen toimistolla onnittelulähetyksen Hälsan Lari Karjulalta. 🤩Voittaja julkaistaan 27.11. Human Power 2025 -gaalassa Finlandia-talolla. #HumanPower2025 #Oomi #IhmisläheinenTyöpaikka

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉…

@Oomi Energia 3 days ago

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉 Oomi on valittu finaaliin kategoriassa “Ihmisläheisin työpaikka – alle 250 henkilöä”.Finaalipaikka kertoo meille, että panostuksemme ihmislähtöiseen kulttuuriin, yhteisöllisyyteen ja hyvinvointiin on huomattu. Kiitos siis jokaiselle oomilaiselle, olette jokainen päivittäin mukana luomassa tätä kulttuuria.💛Kuvassa Oomin henkilöstöpäällikkö Mira vastaanotti eilen toimistolla onnittelulähetyksen. 🤩Voittaja julkaistaan 27.11. Human Power 2025 -gaalassa Finlandia-talolla. #HumanPower2025 #Oomi #IhmisläheinenTyöpaikka @humanpowerkilpailu

Oomikä uutinen – olemme Human Power 2025 -kilpailun finaalissa! 🎉…

@oomienergia 3 days ago

Yleisiä sähkömyyttejä ja oikeat faktat! ⚡️ 💡 ”Laitteen jättäminen valmiustilaan ei kuluta sähköä."Totuus: Kuluttaa kyllä! Valmiustilassa olevat laitteet voivat viedä jopa 5–10 % kodin sähkönkulutuksesta.💡 “Sähköpatteri kuluttaa vähemmän kuin ilmalämpöpumppu.”Totuus: Ilmalämpöpumppu on moninkertaisesti energiatehokkaampi – se tuottaa jopa 3-5 kertaa enemmän lämpöä suhteessa sähkönkulutukseen.💡 “Aurinkopaneelit eivät toimi Suomessa talvella.”Totuus: Aurinkopaneelit tuottavat vähemmän sähköä talvella, mutta toimivat pääsääntöisesti ympäri vuoden — ja pitkät kesäpäivät kompensoivat tehokkaasti.#oomi #sähkönkulutus

Yleisiä sähkömyyttejä ja oikeat faktat! ⚡️ 💡 ”Laitteen jättäminen valmiustilaan…

@oomienergia 5 days ago

Tulevaisuudessakin tarvitaan inhimillinen asiakaskokemus 💡 Oomi sai tunnustusta Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimuksessa historiallisesti parhaiten kehittyneestä asiakaskokemuksestaan. Seuraava harppaus syntyy ihmisestä ja tekoälystä yhdessä. 🤝 Teknologian kehitys tuo uusia mahdollisuuksia asiakaskokemuksen parantamiseen, mutta samalla on pidettävä kiinni inhimillisyydestä ja panostuksista vuorovaikutukseen.Lue Oomin asiakkuusjohtaja Sini Suutarin blogista lisää tulevaisuuden asiakaskokemuksesta, teknologian mahdollisuuksista sekä aitojen kohtaamisten merkityksestä.Linkin löydät kommenteista. 👉 #oomi #asiakkuusindeksi #asiakaskokemus

Tulevaisuudessakin tarvitaan inhimillinen asiakaskokemus 💡 Oomi sai tunnustusta Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimuksessa…

@Oomi Energia 6 days ago

Tulevaisuudessakin tarvitaan inhimillinen asiakaskokemus 💡 Oomi sai tunnustusta Asiakkuusindeksi 2025 -tutkimuksessa historiallisesti parhaiten kehittyneestä asiakaskokemuksestaan. Seuraava harppaus syntyy ihmisestä ja tekoälystä yhdessä. 🤝 Teknologian kehitys tuo uusia mahdollisuuksia asiakaskokemuksen parantamiseen, mutta samalla on pidettävä kiinni inhimillisyydestä ja panostuksista vuorovaikutukseen.Lue Oomin asiakkuusjohtaja Sini Suutarin blogista lisää tulevaisuuden asiakaskokemuksesta, teknologian mahdollisuuksista sekä aitojen kohtaamisten merkityksestä. Linkin löydät biosta!#oomi #asiakkuusindeksi #asiakaskokemus

Tulevaisuudessakin tarvitaan inhimillinen asiakaskokemus 💡 Oomi sai tunnustusta Asiakkuusindeksi 2025…

@oomienergia 6 days ago