Oomin yritysasiakkaiden kokemuksia

Me Oomilla satsaamme asiantuntevaan palveluun ja asiakaskokemukseen, ja haluamme tarjota uusia tuotteita ja palveluita asiakkaillemme valtakunnallisesti. Keräsimme yritysasiakkaidemme kokemuksia tälle sivulle.

Näin yritysasiakkaamme kokevat Oomin

Palvelu oli asiakaslähtöistä ja ammattitaitoista.

Syyskuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Asiointi oli vaivatonta ja selkeää. Palvelu todella hyvää.

Syyskuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Asia hoitui todella hienosti ja nyt on yhdistyksen sähköasiat kunnossa seuraavat kaksi vuotta!

Elokuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Palvelu on aina ollut sujuvaa ja nopeaa.

Elokuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Asia hoitui nopeasti ja helposti.

Heinäkuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Nopeaa, tehokasta, ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua!

Heinäkuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Tiesithän, että...

Suurin osa yritysasiakkaistamme suosittelisi meitä kollegalleen - NPS-tulos 33.

Yritysasiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä saamaansa palveluun - CSAT-tulos 97 %

NPS, 9/2025 & CSAT, 9/2025

Enemmistö asiakaspalvelussa asioineista yritysasiakkaistamme kokee, että sai asiansa hoidettua kerralla kuntoon - FCR-tulos 98 %

FCR, 9/2025

Asiakastarinoita

Oomi Lataus - Utajärven kunta

Utäjärven kunta halusi sähköautojen latauspisteet palvelemaan niin kuntalaisia kuin ohikulkijoita. Oomin toimintatapa asioiden hoitamiseen sekä palvelun laatu erottivat sen kilpailijoista.

Aurinkovoimaa Oomista - Logitri Oy

Logitri Oy:n aurinkovoimalassa on 1600 paneelia, jotka tuottavat 380 000 kWh sähköä. Lisäsähkö saadaan ostettua Oomin asiantuntijoiden avustuksellamarkkinoilta järkevällä hinnalla.

Aurinkovoimalasta Logtrilla on hyvät kokemukset kahden vuoden osalta – sen mitä Oomin asiantuntijat lupasivat, että voimala tuottaa, niin sen verran se on tuottanutkin.

Palvelut yrityksille