Oomin yritysasiakaspalvelu – nopeaa, joustavaa ja asiantuntevaa apua 

Oomin yritysasiakaspalvelu on yrityksille paljon enemmän kuin pelkkä tukikanava – se on kumppani, joka auttaa sopivan sähkösopimuksen valinnassa, vastaa kysymyksiin ja varmistaa, että sähköasiat hoituvat vaivattomasti. Asiakaspalvelu on saanut runsaasti kiitosta nopeudestaan, ystävällisyydestään ja asiantuntevasta otteestaan. 

Yritysasiakkaat kääntyvät Oomin puoleen monista eri syistä. Yleisimpiä yhteydenoton syitä ovat: 

  • Sopimusasiat – asiakkaat haluavat keskustella yritykselleen sopivimmasta sähkösopimuksesta ja usein viimeistelevät päätöksen asiakaspalvelijan kanssa. 
  • Tarjouspyynnöt – uudet asiakkaat sekä sopimuksia päivittävät yritykset pyytävät tarjouksia. 
  • Laskutusasiat – esimerkiksi yhteystietojen päivityksiä tai muita laskutukseen liittyviä kysymyksiä. 
  • Lyhytaikaiset sopimukset – esimerkiksi remonttikohteisiin tarvitaan usein lyhytaikaisia sopimuksia. 
  • hkön alkuperä ja tuotantotavat – yrityksiä kiinnostaa yhä enemmän sähkön alkuperä ja vastuullisuus. 
  • hköisten palveluiden käyttö – asiakkaita opastetaan esimerkiksi omien kulutustietojen seuraamiseen. 

Asiakkaiden tarpeet ovat myös muuttuneet ajan myötä. Yhä useampi yritys haluaa tarkempaa tietoa sähkönkulutuksestaan ja -kustannuksistaan sekä mahdollisuuden hoitaa sopimusasiat sähköisesti. Oomi kehittääkin jatkuvasti digitaalisia palveluitaan vastatakseen tähän kysyntään. 

Nopeus ja joustavuus asiakaspalvelun ytimessä 

Oomin asiakaspalvelun vahvuuksia ovat nopeus ja joustavuus. Jokainen yhteydenotto pyritään hoitamaan ripeästi ja tehokkaasti, jotta yritykset saavat vastaukset ilman odottelua. 

Kaikki hoitui nopeasti yhdellä soitolla ja asiakaspalvelija oli ystävällinen ja asiantunteva.

Sopimustilaukset käsitellään mahdollisimman nopeasti, ja kiireellisissä tapauksissa asiakas saa vastauksen jo saman päivän aikana. Myös sähkökatkotilanteissa toimitaan tiiviissä yhteistyössä verkkoyhtiöiden kanssa, jotta tieto ja apu saadaan perille viipymättä. 

Asiakaskokemus kehityksen keskiössä - tulevaisuudessa vieläkin parempaa palvelua  

Oomin asiakaspalvelua kehitetään jatkuvasti asiakaspalautteen pohjalta. Jokaisen asiakaskohtaamisen jälkeen kerätään palautetta, joka analysoidaan ja hyödynnetään palvelun parantamiseksi. 

Ei turhia jonottamisia, ystävällinen asiakaspalvelu ja kaikki meni niin kuin sovittiin.

Asiakastyytyväisyyden varmistamiseksi Oomi panostaa siihen, että yritysasiakkaat saavat helposti yhteyden asiantuntevaan asiakaspalveluun. Lisäksi asiakaspalvelujärjestelmiä kehitetään jatkuvasti, jotta palvelu olisi entistä sujuvampaa. 

Asiakaspalvelun kehitys on jatkuvaa, ja Oomi haluaa tarjota yrityksille entistä parempia palveluja myös tulevaisuudessa. Kehitystyössä ovat mukana kaikki Oomin työntekijät, ja uusia ratkaisuja kehitetään asiakastarpeiden pohjalta. 

Tulevia uudistuksia ovat muun muassa: 

  • Digitaalisten palveluiden kehittäminen – yritysasiakkaat voivat jatkossa hoitaa asioitaan entistä sujuvammin myös verkossa. 
  • Asiakkuuden hoitomallin kehittäminen – palvelun räätälöinti yritysten yksilöllisiin tarpeisiin. 
  • Asiakaspalvelujärjestelmien uudistaminen – asiakaspalvelijoiden työkaluja kehitetään, jotta he voivat palvella yrityksiä entistä tehokkaammin. 

Oomi on yritysasiakkaiden luotettava kumppani 

Oomin asiakaspalvelu on saanut paljon kiitosta yritysasiakkailtaan. Se on tunnettu joustavuudestaan, nopeudestaan ja asiantuntevasta palvelustaan. 

Viestipalvelun kautta on saanut nopeasti yhteyden Oomiin ja asiat ovat hoituneet hyvin. Ystävällinen palvelu. 

Oomin yritysasiakaspalvelu toimii yrityksille kumppanina, joka auttaa kaikissa sähköön liittyvissä kysymyksissä ja varmistaa, että yritysten sähköratkaisut ovat aina ajan tasalla. Kehittyvät palvelut, nopeat vasteajat ja asiakaslähtöinen toimintamalli tekevät Oomista yrityksille vaivattoman ja luotettavan sähköpalvelun tarjoajan.  

Artikkelissa esiintyvät asiakaspalautteet on saatu yritysasiakkailta yhteydenoton yhteydessä pyydettyinä palautteina sekä asiakassuhdekyselyn tuloksena.