Olemme olemassa asiakkaitamme varten. Löydät alta yleisimmin asiakaspalvelultamme kysytyt kysymykset, yhteystietomme sekä vinkit asiointiin kanssamme.
Voit asioida kanssamme nopeiten sivuillamme olevan chat-palvelun kautta. Chatissa sinua auttaa asiakaspalvelumme lisäksi Pertti Botti. Chatin ohella sähkösopimusasiasi hoituvat ajasta ja paikasta riippumatta 24/7 Oomi Online-palvelussamme. Online-palvelustamme löydät sähköenergian kulutustiedot, sähkönmyyntisopimuksesi tiedot sekä uudet laskut.
Huomaathan, että toimipaikoissamme ei ole asiakaspalvelupisteitä. Asiakaspalvelua koskevan postin voit lähettää meille osoitteella Yrttipellontie 1, 90230 Oulu.
⚠️ ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA:
Tiedote 11/2024: Yleinen arvonlisäverokanta nousi 24 prosentista 25,5 prosenttiin. Muutos astui voimaan sunnuntaina 1.9.2024.
Muutoksen myötä Oomin sopimusten, tuotteiden ja palveluiden hinnat muuttuivat uudesta arvonlisäverokannasta johtuen. Muutos ei vaadi sinulta toimenpiteitä. Näet muuttuneet hinnat lokakuun alussa saapuvalla laskulla. Lisätietoja muutoksesta ja sen vaikutuksesta hinnoitteluumme löydät täältä.
Etsitkö apua? Tässä yleisimmät kysymykset asiakaspalvelullemme:
Miten vaihdan pörssisähkön kiinteään sähkösopimukseen?
Pörssisähkösopimus on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jonka voit halutessasi päivittää kiinteähintaiseksi sopimukseksi kätevästi Oomi Online -palvelussamme. Voit itse valita kalenterista päivämäärän, jolloin uusi sopimus tulee voimaan. Sopimuksesi siis alkaa valintasi mukaisesti eikä sinun tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Kirjaudu sisään Oomi Online -palveluun, valitse yläpalkista "Sopimukset" ja alasvetovalikosta "Tee uusi sopimus". Seuraavassa vaiheessa pääset valitsemaan haluamasi sähkösopimuksen ja täydentämään muut tarvittavat tiedot. Lomakkeen lopuksi vahvista sopimustilauksesi, jonka jälkeen se tulee meille käsittelyyn. Saat meiltä vielä virallisen sopimusvahvistuksen uudesta sähkönmyyntisopimuksestasi sähköpostilla tai postitse noin kahden viikon kuluessa.
Minulla on pörssisähkösopimus, kannattaako minun vaihtaa sopimustani?
Oomin asiakkaana voit halutessasi vaihtaa pörssisähköstä muuhun sopimustyyppiin kätevästi verkossa.
Pörssisähkösopimus on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jonka voit halutessasi päivittää toiseen sopimustyyppiin Oomi Online -palvelussamme. Huomioithan kuitenkin, että uusi määräaikainen sopimus voi alkaa aikaisintaan seuraavana päivänä tai valintasi mukaan myöhemmin. Sopimus tulee voimaan automaattisesti valitsemanasi päivänä, eikä sinun tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Toimi näin, jos haluat vaihtaa sopimustasi:
Kirjaudu sisään Oomi Online -palveluun, valitse yläpalkista "Sopimukset" ja alasvetovalikosta "Tee uusi sopimus". Seuraavassa vaiheessa pääset valitsemaan haluamasi sähkösopimuksen ja täydentämään muut tarvittavat tiedot. Lomakkeen lopuksi vahvista sopimustilauksesi, jonka jälkeen se tulee meille käsittelyyn. Saat meiltä vielä virallisen sopimusvahvistuksen uudesta sähkönmyyntisopimuksestasi sähköpostilla tai postitse noin kahden viikon kuluessa.
Minulla on määräaikainen sopimus, koskeeko pörssisähkön hinnan vaihtelut minua?
Jos sinulla on määräaikainen Oomi Kiinteä -sähkösopimus, pörssisähkön hinnanvaihtelut eivät vaikuta sinun sähkölaskuusi vaan sinulla on kiinteä kWh-hinta sopimuskaudellasi.
Miten teen sähkösopimuksen?
Voit tehdä sähkösopimuksen kätevästi ajasta ja paikasta riippumatta Oomi Online -palvelussamme, lomakkeen kautta kotisivuillamme tai kotisivuillamme olevan chat-palvelun kautta.
Jos olet muuttamassa ja tarvitset sähkösopimuksen heti tai seuraavalle päivälle, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17).
Tein/päivitin sähkösopimuksen, mutta en ole saanut mitään vahvistusta. Mitä tehdä?
Sopimusvahvistus muodostuu, kun uusi sopimus on viety järjestelmään tai kun olemme ottaneet sopimuksen käsittelyyn ja kaikki sopimukseen liittyen on valmista. Sopimusvahvistus lähtee sinulle matkaan yleensä kahden viikon kuluessa sopimuksen teosta ja se toimitetaan valintasi mukaisesti sähköpostitse tai kirjeenä postitse. Jos sinulla ei ole syytä epäillä, että yhteystietosi (sähköposti- tai kotisosoite) olisivat virheelliset, voit rauhassa odotella vahvistuksen saapumista. Olemme sinuun kyllä yhteydessä, jos tarvitsemme lisätietoja tai sopimuksen aloitus ei jostain syystä onnistu. Huomaathan, jos olet tehnyt uuden sopimuksen yli 3kk ennen sen alkamisajankohtaa, saat sopimusvahvistuksen vasta aikaisintaan 3kk ennen sopimuksen alkamista.
Olen muuttamassa. Milloin minun tulee tehdä uusi sähkösopimus?
Suosittelemme tekemään sähkösopimuksen uuteen kotiin hyvissä ajoin, mieluiten kaksi viikkoa ennen muuttoa. Näin varmistat, että asunnossa on sähköt kytkettynä muuttohetkellä. Oomi Online -palvelussamme tai kotisivuillamme saat sopimuksen alkamaan jo kahden arkipäivän päähän.
Tarvittaessa saamme sopimuksen voimaan myös lyhyemmällä varoitusajalla. Jos olet muuttamassa ja tarvitset sähkösopimuksen heti tai seuraavalle päivälle, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17). Huomioithan, jos asunnossa ei ole sähköt kytkettynä muuttohetkellä, voi verkkoyhtiö periä palveluhinnastonsa mukaisen pikakytkentämaksun, jos sähköt kytketään samalle tai seuraavalle päivälle, viikonlopulle tai pyhäpäivälle.
Vaihtoturvan käyttö ja sopimuksen päivitys - miten toimin?
Jos sinulla on määräaikainen sopimus Oomilla ja sopimuksellesi on liitetty Oomi Vaihtoturva, voit vaihtaa sopimuksesi uuteen Oomin määräaikaiseen sopimukseen, jos sähkön hinta laskee sopimuskauden aikana. Ennen 15.2.2023 solmituissa sopimuksissa vaihto-oikeuden voi käyttää heti ja 15.2.2023 jälkeen solmituissa sopimuksissa vaihto-oikeuden voi käyttää, kun sopimus on ollut voimassa vähintään yhden vuoden. Voit tarkistaa vaihto-oikeuden sopimusvahvistuksen mukana toimitetuista sopimusehdoista.
Voit päivittää sopimuksesi helposti ja nopeasti kotisivuillamme olevan Vaihtoturva-lomakkeen kautta.
Oomi Vaihtoturva on poistunut myynnistä ja sen on korvannut uusi Oomi Kertavaihto -palvelu. Voit edelleen hyödyntää Vaihtoturvan normaalisti. Lue lisää Kertavaihto -palvelusta täällä.
Miten vaihdan Oomin asiakkaana pörssisähkösopimukseen?
Pörssisähkösopimus Oomi Aktiivinen on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, johon voit halutessasi vaihtaa toiselta toistaiseksi voimassa olevalta sopimustyypiltä kätevästi Oomi Online -palvelussamme. Voit itse valita kalenterista päivämäärän (aikaisintaan seuraava päivä), jolloin uusi sopimus tulee voimaan. Sopimuksesi siis alkaa valintasi mukaisesti eikä sinun tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Kirjaudu sisään Oomi Online -palveluun, valitse yläpalkista "Sopimukset" ja alasvetovalikosta "Tee uusi sopimus". Seuraavassa vaiheessa pääset valitsemaan haluamasi sähkösopimuksen ja täydentämään muut tarvittavat tiedot. Lomakkeen lopuksi vahvista sopimustilauksesi, jonka jälkeen se tulee meille käsittelyyn. Saat meiltä vielä virallisen sopimusvahvistuksen uudesta sähkönmyyntisopimuksestasi sähköpostilla tai postitse noin kahden viikon kuluessa.
Mitä teen, jos haluan peruuttaa tekemäni sähkösopimuksen?
Sinulla on oikeus peruuttaa etämyynnin (mm. puhelimen tai internetin) kautta tehty sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisoikeus päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Voit peruuttaa sopimuksen täyttämällä peruuttamislomakkeentai soittamalla asiakaspalveluumme 09 2522 1122.
Jos olet pyytänyt sähköntoimituksen aloittamista ennen peruuttamisajan päättymistä (esim. muuttotilanteessa), sinun on maksettava meille peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä toimitetusta sähköstä sopimusvahvistuksen mukainen korvaus.
Miten Oomi ottaa miinusmerkkisen pörssisähkön hinnan huomioon laskutuksessa?
Oomi hyvittää pörssisähköön ja kulutusvaikutukseen perustuvilla sopimuksilla oleville asiakkailleen negatiiviset pörssisähkön tuntihinnat laskuilla täysimääräisesti. Hyvitystä ei eritellä laskulla omana rivinään vaan se vaikuttaa koko kuukauden Spot-keskihintaan. Vaikka Oomi Aktiivinen ja Oomi Jousto -sopimuksilla olevat asiakkaat hyötyvät edullisesta hinnasta, yksittäisten päivien sähkön hinnoilla ei vielä ole suurta merkitystä koko kuukauden laskun loppusummaan.
Kuinka irtisanon sähkösopimukseni?
Jos olet muuttamassa, voit irtisanoa vanhan sähkösopimuksesi samalla, kun teet sopimukseen uuteen osoitteeseen Oomi Online -palvelussamme tai helposti ja nopeasti kotisivuillamme olevan chat-palvelun kautta.
Jos olet muuttamassa etkä tarvitse sähkösopimusta uuteen asuntoosi, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17).
Muistathan, että sähkösopimusta ei voi päättää takautuvasti ja olet vastuussa sähkösopimuksesta irtisanomiseen saakka.
Määräaikainen vai toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus?
Sähkö tulee seinästä, mutta millaisella diilillä? Määräaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus ovat kumpikin hyviä vaihtoehtoja erilaisiin elämäntilanteisiin riippuen siitä, mitä sähkösopimukselta kaipaat. Yksi arvostaa vakaata hintaa, toinen joustavuutta, kolmas mahdollisuutta seurata hintaa aktiivisesti päivittäin.
Toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus on joustava valinta sähkön hankintaan. Sinun ei tarvitse huolehtia sopimuksen uusimisesta, ja voit irtisanoa sen milloin tahansa. Energian hinnan määrää sähkön markkinahinta, ja sopimuksesta riippuen hinta vaihtelee tunneittain tai on voimassa toistaiseksi.
Määräaikaisessa sähkösopimuksessa energian hinta ja perusmaksu pysyvät samoina koko sopimuskauden ajan, 12 tai 24 kuukautta kerrallaan. Hinta ja ehdot määräytyvät ostohetken perusteella. Määräaikaisella sopimuksella hoidat sähköasiat kuntoon seuraavaksi vuodeksi tai pariksi, eikä sähkön hinnan muutoksista tarvitse murehtia. Tämä luo arkeen vakautta, turvaa ja helppoa ennakoitavuutta. Oman talouden kuluihin on helpompi varautua, kun muuttuva sähkön hinta ei aiheuta yllätyksiä. Määräaikainen sopimus sitoo sekä sinua että meitä: et voi vaihtaa sopimustasi kesken sopimuskauden, emmekä me voi muuttaa sopimuksesi hintaa tai ehtoja.
Entä jos sähkön hinta laskee määräaikaisen sopimuskauden aikana? Ei hätää. Lisäämällä sopimukseesi Oomi Kertavaihdon voit päivittää määräaikaisen sopimuksesi hintaa yhden kerran kesken sopimuskauden.
Onko teillä sähkösopimusta, jossa yhdistyvät kiinteähintaisen sopimuksen hintavakaus ja pörssisähkön edut?
Oomiten kiva, että kysyit! Tällainen tuote on meidän määräaikainen Oomi Jousto, joka yhdistää kiinteähintaisen sähkösopimuksen vakauden ja pörssisähkön edut.
Oomi Jouston hinta muodostuu kolmesta osasta:kuukausittaisesta perusmaksusta (€/kk), sähköenergian kiinteästä hinnasta (c/kWh) ja kulutusvaikutuksesta (c/kWh). Perusmaksu ja kiinteä hinta eivät muutu sopimuskautena, kun taas kulutusvaikutus vaihtelee kuukausittain kulutuksen ajoituksen mukaan. Asiakkaistamme kahdella kolmasosalla kulutusvaikutus on tyypillisesti noin -1,5 … + 3,7 c/kWh välillä.
Oomi Jouston juju piilee siis kulutusvaikutuksessa. Kulutusvaikutuksen avulla voi vaikuttaa oman sähkölaskun hintaanajoittamalla sähkönkäyttöä kuukauden sisällä edullisimmille päiville ja tunneille. Yksinkertaisuudessaan periaate on seuraava: edullisilla spot-tunneilla käytetty sähkö laskee ja kalliilla tunneilla käytetty sähkö nostaa Jouston hintaa. Spot-hinta perustuu pohjoismaisen sähköpörssin (Nord Pool AS) julkaisemaan sähkön tuntikohtaiseen Suomen aluehintaan, joka vaihtelee tunneittain ja päivittäin.
Asioi kanssamme
Chat
Voit hoitaa sähkösopimusasioita nopeiten sivuillamme olevan chat-palvelun kautta. Chatissa sinua auttaa asiakaspalvelumme lisäksi Pertti Botti.
Jos chat-ikkuna ei avaudu painikkeesta, varmistathan että olet hyväksynyt Evästeasetuksissa muutkin kuin välttämättömät evästeet.
Oomi Online 24/7
Online-palvelussamme voit hoitaa ajasta ja paikasta riippumatta sähkösopimusasioita. Onlinestä löydät kotisi sähköenergian kulutustiedot, sähkön myyntisopimukseen liittyvät tiedot sekä uudet laskut.
Jos asiallasi ei ole erityisen kiire, voit jättää meille myös viestin yhteydenottolomakkeella. Esimerkiksi yhteystietojen muutokset on kätevä ilmoittaa tätä kautta. Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä ja vastaamme sinulle joko sähköpostilla tai puhelimitse.
Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä sähkösopimuksiin liittyen:
Miten Oomi ottaa miinusmerkkisen pörssisähkön hinnan huomioon laskutuksessa?
Oomi hyvittää pörssisähköön ja kulutusvaikutukseen perustuvilla sopimuksilla oleville asiakkailleen negatiiviset pörssisähkön tuntihinnat laskuilla täysimääräisesti. Hyvitystä ei eritellä laskulla omana rivinään vaan se vaikuttaa koko kuukauden Spot-keskihintaan. Vaikka Oomi Aktiivinen ja Oomi Jousto -sopimuksilla olevat asiakkaat hyötyvät edullisesta hinnasta, yksittäisten päivien sähkön hinnoilla ei vielä ole suurta merkitystä koko kuukauden laskun loppusummaan.
Onko teillä sähkösopimusta, jossa yhdistyvät kiinteähintaisen sopimuksen hintavakaus ja pörssisähkön edut?
Oomiten kiva, että kysyit! Tällainen tuote on meidän määräaikainen Oomi Jousto, joka yhdistää kiinteähintaisen sähkösopimuksen vakauden ja pörssisähkön edut.
Oomi Jouston hinta muodostuu kolmesta osasta:kuukausittaisesta perusmaksusta (€/kk), sähköenergian kiinteästä hinnasta (c/kWh) ja kulutusvaikutuksesta (c/kWh). Perusmaksu ja kiinteä hinta eivät muutu sopimuskautena, kun taas kulutusvaikutus vaihtelee kuukausittain kulutuksen ajoituksen mukaan. Asiakkaistamme kahdella kolmasosalla kulutusvaikutus on tyypillisesti noin -1,5 … + 3,7 c/kWh välillä.
Oomi Jouston juju piilee siis kulutusvaikutuksessa. Kulutusvaikutuksen avulla voi vaikuttaa oman sähkölaskun hintaanajoittamalla sähkönkäyttöä kuukauden sisällä edullisimmille päiville ja tunneille. Yksinkertaisuudessaan periaate on seuraava: edullisilla spot-tunneilla käytetty sähkö laskee ja kalliilla tunneilla käytetty sähkö nostaa Jouston hintaa. Spot-hinta perustuu pohjoismaisen sähköpörssin (Nord Pool AS) julkaisemaan sähkön tuntikohtaiseen Suomen aluehintaan, joka vaihtelee tunneittain ja päivittäin.
Tein/päivitin sähkösopimuksen, mutta en ole saanut mitään vahvistusta. Mitä tehdä?
Sopimusvahvistus muodostuu, kun uusi sopimus on viety järjestelmään tai kun olemme ottaneet sopimuksen käsittelyyn ja kaikki sopimukseen liittyen on valmista. Sopimusvahvistus lähtee sinulle matkaan yleensä kahden viikon kuluessa sopimuksen teosta ja se toimitetaan valintasi mukaisesti sähköpostitse tai kirjeenä postitse. Jos sinulla ei ole syytä epäillä, että yhteystietosi (sähköposti- tai kotisosoite) olisivat virheelliset, voit rauhassa odotella vahvistuksen saapumista. Olemme sinuun kyllä yhteydessä, jos tarvitsemme lisätietoja tai sopimuksen aloitus ei jostain syystä onnistu. Huomaathan, jos olet tehnyt uuden sopimuksen yli 3kk ennen sen alkamisajankohtaa, saat sopimusvahvistuksen vasta aikaisintaan 3kk ennen sopimuksen alkamista.
Miten vaihdan pörssisähkön kiinteään sähkösopimukseen?
Pörssisähkösopimus on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jonka voit halutessasi päivittää kiinteähintaiseksi sopimukseksi kätevästi Oomi Online -palvelussamme. Voit itse valita kalenterista päivämäärän, jolloin uusi sopimus tulee voimaan. Sopimuksesi siis alkaa valintasi mukaisesti eikä sinun tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Kirjaudu sisään Oomi Online -palveluun, valitse yläpalkista "Sopimukset" ja alasvetovalikosta "Tee uusi sopimus". Seuraavassa vaiheessa pääset valitsemaan haluamasi sähkösopimuksen ja täydentämään muut tarvittavat tiedot. Lomakkeen lopuksi vahvista sopimustilauksesi, jonka jälkeen se tulee meille käsittelyyn. Saat meiltä vielä virallisen sopimusvahvistuksen uudesta sähkönmyyntisopimuksestasi sähköpostilla tai postitse noin kahden viikon kuluessa.
Vaihtoturvan käyttö ja sopimuksen päivitys - miten toimin?
Jos sinulla on määräaikainen sopimus Oomilla ja sopimuksellesi on liitetty Oomi Vaihtoturva, voit vaihtaa sopimuksesi uuteen Oomin määräaikaiseen sopimukseen, jos sähkön hinta laskee sopimuskauden aikana. Ennen 15.2.2023 solmituissa sopimuksissa vaihto-oikeuden voi käyttää heti ja 15.2.2023 jälkeen solmituissa sopimuksissa vaihto-oikeuden voi käyttää, kun sopimus on ollut voimassa vähintään yhden vuoden. Voit tarkistaa vaihto-oikeuden sopimusvahvistuksen mukana toimitetuista sopimusehdoista.
Voit päivittää sopimuksesi helposti ja nopeasti kotisivuillamme olevan Vaihtoturva-lomakkeen kautta.
Oomi Vaihtoturva on poistunut myynnistä ja sen on korvannut uusi Oomi Kertavaihto -palvelu. Voit edelleen hyödyntää Vaihtoturvan normaalisti. Lue lisää Kertavaihto -palvelusta täällä.
Miten teen sähkösopimuksen?
Voit tehdä sähkösopimuksen kätevästi ajasta ja paikasta riippumatta Oomi Online -palvelussamme, lomakkeen kautta kotisivuillamme tai kotisivuillamme olevan chat-palvelun kautta.
Jos olet muuttamassa ja tarvitset sähkösopimuksen heti tai seuraavalle päivälle, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17).
Olen muuttamassa. Milloin minun tulee tehdä uusi sähkösopimus?
Suosittelemme tekemään sähkösopimuksen uuteen kotiin hyvissä ajoin, mieluiten kaksi viikkoa ennen muuttoa. Näin varmistat, että asunnossa on sähköt kytkettynä muuttohetkellä. Oomi Online -palvelussamme tai kotisivuillamme saat sopimuksen alkamaan jo kahden arkipäivän päähän.
Tarvittaessa saamme sopimuksen voimaan myös lyhyemmällä varoitusajalla. Jos olet muuttamassa ja tarvitset sähkösopimuksen heti tai seuraavalle päivälle, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17). Huomioithan, jos asunnossa ei ole sähköt kytkettynä muuttohetkellä, voi verkkoyhtiö periä palveluhinnastonsa mukaisen pikakytkentämaksun, jos sähköt kytketään samalle tai seuraavalle päivälle, viikonlopulle tai pyhäpäivälle.
Miten sopimusasioiden erimielisyydet ratkaistaan?
Mikäli
sopimusasiaa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistua yrityksen ja
kuluttajan välillä tulee kuluttajan olla yhteydessä
maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Tämän jälkeen kuluttaja voi saattaa
asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).
Mitä teen, jos haluan peruuttaa tekemäni sähkösopimuksen?
Sinulla on oikeus peruuttaa etämyynnin (mm. puhelimen tai internetin) kautta tehty sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisoikeus päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Voit peruuttaa sopimuksen täyttämällä peruuttamislomakkeentai soittamalla asiakaspalveluumme 09 2522 1122.
Jos olet pyytänyt sähköntoimituksen aloittamista ennen peruuttamisajan päättymistä (esim. muuttotilanteessa), sinun on maksettava meille peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä toimitetusta sähköstä sopimusvahvistuksen mukainen korvaus.
Mitä teen, jos olen unohtanut irtisanoa sähkösopimukseni?
Jos olet unohtanut irtisanoa sähkösopimuksesi, olethan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme sopimuksen päättämiseksi. Muuttopuhelin palvelee sinua numerossa 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17). Muistathan, että sähkösopimusta ei voi päättää takautuvasti ja olet vastuussa sähkösopimuksesta irtisanomiseen saakka.
Oomin postiosoitteet
Tästä löydät Oomin postiosoitteet. Oomissa asiointi onnistuu puhelimitse tai verkkosivujemme kautta.
Toimipaikoissamme ei ole asiakaspalvelupisteitä.
Asiakaspalvelua koskevat postit voit lähettää osoitteella Yrttipellontie 1, 90230 Oulu.
Miksi määräaikainen sopimus ja Oomi Kertavaihto sopivat yhteen kuin töpseli…
@oomienergia
2 days ago
Oomille etsitään uusia myyntiedustajia! ⚡ Katso videolta Eliaksen viisi pointtia…
@Oomi
4 days ago
Oomin ständillä kävi eilisillä Talent Expo -messuilla kiva kuhina -…
@oomienergia
5 days ago
Joko kuuntelit Oomilaisena-podcastin kolmannen jakson? 🎧💛Jaksossa asiakaspalvelun myyntipäällikkö Jesse ja…
@oomienergia
6 days ago
Joko kuuntelit Oomilaisena-podcastin kolmannen jakson? 🎧💛Jaksossa asiakaspalvelun myyntipäällikkö Jesse ja…
@Oomi
6 days ago
Vai C) en kumpiakaan? 😵#oomi #jouluvalot #sähkö #joulu
@oomienergia
6 days ago
Joulunalusajan suurin kysymys... Kommenttikenttä on auki! 👇
@Oomi
6 days ago
Hae Oomille myyntiedustajaksi - haku auki keskiviikkoon 27.11. saakka!Oomille haetaan…
@oomienergia
1 week ago
Liity Oomi Heimoon
Me Oomilla haluamme sähkönmyynnin lisäksi luoda uusia tuotteita ja palveluita arjen helpottamiseksi. Avuksi haluamme suomalaiskotien parhaat asiantuntijat, jotka tuntevat arjen tarpeet ja toiveet – siis sinut. Perustimme asiakaspaneeli Heimon, johon toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan testaamaan, kommentoimaan ja ideoimaan kanssamme.