
Oomi Energian yhteystiedot
Olemme olemassa asiakkaitamme varten. Löydät alta yleisimmin asiakaspalvelultamme kysytyt kysymykset, yhteystietomme sekä vinkit asiointiin kanssamme.
Nettisivujemme kautta saat sähkösopimuksen alkamaan uuteen kotiin jo kahden arkipäivän päähän. Voit tehdä samasta osoitteesta näppärästi myös sopimuksen vaihdon tai kokonaan uuden sopimuksen. Klikkaa kaupoille tästä!
Voit asioida kanssamme nopeimmin sivuillamme olevan chat-palvelun kautta. Löydät chat-palvelun ruudun oikeasta alakulmasta. Chatissa sinua auttaa asiakaspalvelumme (arkisin klo 9-20) lisäksi Pertti Botti. Jos chat-ikkuna ei avaudu painikkeesta, varmistathan, että olet hyväksynyt Evästeasetuksissa muutkin kuin välttämättömät evästeet.
Chatin ohella sähkösopimusasiasi hoituvat ajasta ja paikasta riippumatta 24/7 OmaOomi-palvelussamme. OmaOomista löydät sähköenergian kulutustiedot, sähkönmyyntisopimuksesi tiedot sekä uudet laskut. Huomioithan, että Oomi Online -palvelun tunnukset eivät toimi OmaOomissa.
Huomaathan, että toimipaikoissamme ei ole asiakaspalvelupisteitä. Asiakaspalvelua koskevan postin voit lähettää meille osoitteella Yrttipellontie 1, 90230 Oulu.
⚠️ ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA:
10.6.2025: Asiakaspalvelumme on poikkeuksellisen ruuhkautunut. Suosittelemme asioimaan kanssamme chatissa, jossa saat asiasi nopeimmin hoidettua. Asiakaspalvelijamme ovat chatissa paikalla arkisin klo 9-20. Löydät chat-palvelun sivun oikeasta alareunasta.
Oomi Online -palvelu on poistunut kuluttaja-asiakkaidemme käytöstä.
Uusi online-palvelumme OmaOomi on käytössäsi osoitteessa oma.oomi.fi. Huomaathan, että Oomi Onlinen kirjautumistunnukset eivät toimi OmaOomissa. OmaOomiin voit kirjautua vahvalla tunnistautumisella, minkä jälkeen voit asettaa itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Yritysasiakkaitamme Oomi Online palvelee toistaiseksi.
Ennen yhteydenottoasi meille: Suosittelemme tutustumaan tälle sivulle koottuihin yleisimpiin kysymyksiin vastauksineen. Jos asiasi koskee Oomin sopimuksen päivittämistä, voit tehdä sopimusmuutoksen itse OmaOomissa. Määräaikaisen sopimuksesi Vaihtoturvan voit käyttää täältä.
Etsitkö apua? Tässä yleisimmät kysymykset asiakaspalvelullemme:
Tein/päivitin sähkösopimuksen, mutta en ole saanut mitään vahvistusta. Mitä tehdä?
Sopimusvahvistus muodostuu, kun uusi sopimus on viety järjestelmään tai kun olemme ottaneet sopimuksen käsittelyyn ja kaikki sopimukseen liittyen on valmista. Sopimusvahvistus lähtee sinulle matkaan yleensä kahden viikon kuluessa sopimuksen teosta ja se toimitetaan valintasi mukaisesti sähköpostitse tai kirjeenä postitse. Jos sinulla ei ole syytä epäillä, että yhteystietosi (sähköposti- tai kotisosoite) olisivat virheelliset, voit rauhassa odotella vahvistuksen saapumista. Olemme sinuun kyllä yhteydessä, jos tarvitsemme lisätietoja tai sopimuksen aloitus ei jostain syystä onnistu. Huomaathan, jos olet tehnyt uuden sopimuksen yli 3kk ennen sen alkamisajankohtaa, saat sopimusvahvistuksen vasta aikaisintaan 3kk ennen sopimuksen alkamista.
Mitä teen, jos haluan peruuttaa tekemäni sähkösopimuksen?
Sinulla on oikeus peruuttaa etämyynnin (mm. puhelimen tai internetin) kautta tehty sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisoikeus päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Voit peruuttaa sopimuksen täyttämällä peruuttamislomakkeen tai soittamalla asiakaspalveluumme 09 2522 1122.
Jos olet pyytänyt sähköntoimituksen aloittamista ennen peruuttamisajan päättymistä (esim. muuttotilanteessa), sinun on maksettava meille peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä toimitetusta sähköstä sopimusvahvistuksen mukainen korvaus.
Kuinka irtisanon sähkösopimukseni?
Jos olet muuttamassa, voit irtisanoa vanhan sähkösopimuksesi samalla, kun teet sopimukseen uuteen osoitteeseen helposti ja nopeasti OmaOomissa tai kotisivuillamme olevan chat-palvelun kautta.
Jos olet muuttamassa etkä tarvitse sähkösopimusta uuteen asuntoosi, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17).
Muistathan, että sähkösopimusta ei voi päättää takautuvasti ja olet vastuussa sähkösopimuksesta irtisanomiseen saakka.
Miten teen sähkösopimuksen?
Voit tehdä sähkösopimuksen kätevästi ajasta ja paikasta riippumatta OmaOomi-palvelussamme, lomakkeen kautta kotisivuillamme tai kotisivuillamme olevan chat-palvelun kautta.
Jos olet muuttamassa ja tarvitset sähkösopimuksen heti tai seuraavalle päivälle, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17).
Miten vaihdan pörssisähkön kiinteään sähkösopimukseen?
Pörssisähkösopimus on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jonka voit halutessasi päivittää kiinteähintaiseksi sopimukseksi kätevästi OmaOomi-palvelussamme. Voit itse valita kalenterista päivämäärän, jolloin uusi sopimus tulee voimaan. Sopimuksesi siis alkaa valintasi mukaisesti eikä sinun tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Kirjaudu sisään OmaOomiin, valitse yläpalkista "Sopimukset" ja avautuvalta sivulta "Tee uusi sopimus". Seuraavassa vaiheessa pääset valitsemaan haluamasi sähkösopimuksen ja täydentämään muut tarvittavat tiedot. Lopuksi vahvista sopimustilauksesi, jonka jälkeen se tulee meille käsittelyyn. Saat meiltä vielä virallisen sopimusvahvistuksen uudesta sähkönmyyntisopimuksestasi sähköpostilla tai postitse noin kahden viikon kuluessa.
Minulla on pörssisähkösopimus, kannattaako minun vaihtaa sopimustani?
Oomin asiakkaana voit halutessasi vaihtaa pörssisähköstä muuhun sopimustyyppiin kätevästi verkossa.
Pörssisähkösopimus on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jonka voit halutessasi päivittää toiseen sopimustyyppiin OmaOomi-palvelussamme. Huomioithan kuitenkin, että uusi määräaikainen sopimus voi alkaa aikaisintaan seuraavana päivänä tai valintasi mukaan myöhemmin. Sopimus tulee voimaan automaattisesti valitsemanasi päivänä, eikä sinun tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Toimi näin, jos haluat vaihtaa sopimustasi:
Kirjaudu sisään OmaOomiin, valitse yläpalkista "Sopimukset" ja avautuvalta sivulta "Tee uusi sopimus". Seuraavassa vaiheessa pääset valitsemaan haluamasi sähkösopimuksen ja täydentämään muut tarvittavat tiedot. Lopuksi vahvista sopimustilauksesi, jonka jälkeen se tulee meille käsittelyyn. Saat meiltä vielä virallisen sopimusvahvistuksen uudesta sähkönmyyntisopimuksestasi sähköpostilla tai postitse noin kahden viikon kuluessa.
Minulla on määräaikainen sopimus, koskeeko pörssisähkön hinnan vaihtelut minua?
Jos sinulla on määräaikainen Oomi Kiinteä -sähkösopimus, pörssisähkön hinnanvaihtelut eivät vaikuta sinun sähkölaskuusi vaan sinulla on kiinteä kWh-hinta sopimuskaudellasi.
Olen muuttamassa. Milloin minun tulee tehdä uusi sähkösopimus?
Suosittelemme tekemään sähkösopimuksen uuteen kotiin hyvissä ajoin, mieluiten kaksi viikkoa ennen muuttoa. Näin varmistat, että asunnossa on sähköt kytkettynä muuttohetkellä. OmaOomi-palvelussamme tai kotisivuillamme saat sopimuksen alkamaan jo kahden arkipäivän päähän.
Tarvittaessa saamme sopimuksen voimaan myös lyhyemmällä varoitusajalla. Jos olet muuttamassa ja tarvitset sähkösopimuksen heti tai seuraavalle päivälle, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17). Huomioithan, jos asunnossa ei ole sähköt kytkettynä muuttohetkellä, voi verkkoyhtiö periä palveluhinnastonsa mukaisen pikakytkentämaksun, jos sähköt kytketään samalle tai seuraavalle päivälle, viikonlopulle tai pyhäpäivälle.
Vaihtoturvan käyttö ja sopimuksen päivitys - miten toimin?
Jos sinulla on määräaikainen sopimus Oomilla ja sopimuksellesi on liitetty Oomi Vaihtoturva, voit vaihtaa sopimuksesi uuteen Oomin määräaikaiseen sopimukseen, jos sähkön hinta laskee sopimuskauden aikana. Ennen 15.2.2023 solmituissa sopimuksissa vaihto-oikeuden voi käyttää heti ja 15.2.2023 jälkeen solmituissa sopimuksissa vaihto-oikeuden voi käyttää, kun sopimus on ollut voimassa vähintään yhden vuoden. Voit tarkistaa vaihto-oikeuden sopimusvahvistuksen mukana toimitetuista sopimusehdoista.
Voit päivittää sopimuksesi helposti ja nopeasti kotisivuillamme olevan Vaihtoturva-lomakkeen kautta.
Oomi Vaihtoturva on poistunut myynnistä ja sen on korvannut uusi Oomi Kertavaihto -palvelu. Voit edelleen hyödyntää Vaihtoturvan normaalisti.
Lue lisää Kertavaihto -palvelusta täällä.
Miten vaihdan Oomin asiakkaana pörssisähkösopimukseen?
Pörssisähkösopimus Oomi Aktiivinen on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, johon voit halutessasi vaihtaa toiselta toistaiseksi voimassa olevalta sopimustyypiltä kätevästi OmaOomi-palvelussamme. Voit itse valita kalenterista päivämäärän (aikaisintaan seuraava päivä), jolloin uusi sopimus tulee voimaan. Sopimuksesi siis alkaa valintasi mukaisesti eikä sinun tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Kirjaudu sisään OmaOomiin, valitse yläpalkista "Sopimukset" ja avautuvalta sivulta "Tee uusi sopimus". Seuraavassa vaiheessa pääset valitsemaan haluamasi sähkösopimuksen ja täydentämään muut tarvittavat tiedot. Lopuksi vahvista sopimustilauksesi, jonka jälkeen se tulee meille käsittelyyn. Saat meiltä vielä virallisen sopimusvahvistuksen uudesta sähkönmyyntisopimuksestasi sähköpostilla tai postitse noin kahden viikon kuluessa.
Miten Oomi ottaa miinusmerkkisen pörssisähkön hinnan huomioon laskutuksessa?
Oomi hyvittää pörssisähköön ja kulutusvaikutukseen perustuvilla sopimuksilla oleville asiakkailleen negatiiviset pörssisähkön tuntihinnat laskuilla täysimääräisesti. Hyvitystä ei eritellä laskulla omana rivinään vaan se vaikuttaa koko kuukauden Spot-keskihintaan. Vaikka Oomi Aktiivinen ja Oomi Jousto -sopimuksilla olevat asiakkaat hyötyvät edullisesta hinnasta, yksittäisten päivien sähkön hinnoilla ei vielä ole suurta merkitystä koko kuukauden laskun loppusummaan.
Määräaikainen vai toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus?
Sähkö tulee seinästä, mutta millaisella diilillä? Määräaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus ovat kumpikin hyviä vaihtoehtoja erilaisiin elämäntilanteisiin riippuen siitä, mitä sähkösopimukselta kaipaat. Yksi arvostaa vakaata hintaa, toinen joustavuutta, kolmas mahdollisuutta seurata hintaa aktiivisesti päivittäin.
Toistaiseksi voimassa oleva sähkösopimus on joustava valinta sähkön hankintaan. Sinun ei tarvitse huolehtia sopimuksen uusimisesta, ja voit irtisanoa sen milloin tahansa. Energian hinnan määrää sähkön markkinahinta, ja sopimuksesta riippuen hinta vaihtelee tunneittain tai on voimassa toistaiseksi.
Määräaikaisessa sähkösopimuksessa energian hinta ja perusmaksu pysyvät samoina koko sopimuskauden ajan, 12 tai 24 kuukautta kerrallaan. Hinta ja ehdot määräytyvät ostohetken perusteella. Määräaikaisella sopimuksella hoidat sähköasiat kuntoon seuraavaksi vuodeksi tai pariksi, eikä sähkön hinnan muutoksista tarvitse murehtia. Tämä luo arkeen vakautta, turvaa ja helppoa ennakoitavuutta. Oman talouden kuluihin on helpompi varautua, kun muuttuva sähkön hinta ei aiheuta yllätyksiä. Määräaikainen sopimus sitoo sekä sinua että meitä: et voi vaihtaa sopimustasi kesken sopimuskauden, emmekä me voi muuttaa sopimuksesi hintaa tai ehtoja.
Entä jos sähkön hinta laskee määräaikaisen sopimuskauden aikana? Ei hätää. Lisäämällä sopimukseesi Oomi Kertavaihdon voit päivittää määräaikaisen sopimuksesi hintaa yhden kerran kesken sopimuskauden.
Asioi kanssamme
Sähkösoppari helposti ja nopeasti: nettisivujemme kautta saat sähkösopimuksen alkamaan uuteen kotiin jo kahden arkipäivän päähän. Voit tehdä samasta osoitteesta näppärästi myös sopimuksen vaihdon tai kokonaan uuden sopimuksen. Klikkaa kaupoille tästä!
Tiesitkö, että chatista saat asiakaspalvelijan apua keskimäärin alle puolessa minuutissa!
*Puhelut 09-alkuisiin numeroihin maksavat oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksun verran.
Oomin postiosoitteet näet tästä.


Alta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä sähkösopimuksiin liittyen:
Olen kiinnostunut pörssisähkön edullisuudesta kesäisin, mutta talven korkeat hinnat huolettavat. Millainen sopimus olisi tässä tapauksessa paras vaihtoehto?
Tällaiseen tilanteeseen suosittelemme meidän 12 kk määräaikaista Oomi Sesonki -sopimusta, joka tarjoaa vakautta talven kylmille kuukausille sekä joustavuutta pörssisähkön kautta muina aikoina.
Talvikauden ajan marraskuun alusta maaliskuun loppuun nautit kiinteästä hinnasta, joka tuo mielenrauhaa energian käyttöön! Miksi huolehtia talven mahdollisista hintapiikeistä, kun voit valita vakaan hinnan.
Muun vuoden ajan sähkön hinta seuraa pörssikurssia, joten saat energiasi aina kilpailukykyiseen hintaan. Tämä yhdistelmä takaa joustavan ja edullisen ratkaisun, joka sopii täydellisesti nykyaikaiseen elämäntapaan.
Liity mukaan ja varmista Sesonki-sopimuksesi jo tänään – Näin talven tuiskut eivät pääse yllättämään!
Miten Oomi ottaa miinusmerkkisen pörssisähkön hinnan huomioon laskutuksessa?
Oomi hyvittää pörssisähköön ja kulutusvaikutukseen perustuvilla sopimuksilla oleville asiakkailleen negatiiviset pörssisähkön tuntihinnat laskuilla täysimääräisesti. Hyvitystä ei eritellä laskulla omana rivinään vaan se vaikuttaa koko kuukauden Spot-keskihintaan. Vaikka Oomi Aktiivinen ja Oomi Jousto -sopimuksilla olevat asiakkaat hyötyvät edullisesta hinnasta, yksittäisten päivien sähkön hinnoilla ei vielä ole suurta merkitystä koko kuukauden laskun loppusummaan.
Tein/päivitin sähkösopimuksen, mutta en ole saanut mitään vahvistusta. Mitä tehdä?
Sopimusvahvistus muodostuu, kun uusi sopimus on viety järjestelmään tai kun olemme ottaneet sopimuksen käsittelyyn ja kaikki sopimukseen liittyen on valmista. Sopimusvahvistus lähtee sinulle matkaan yleensä kahden viikon kuluessa sopimuksen teosta ja se toimitetaan valintasi mukaisesti sähköpostitse tai kirjeenä postitse. Jos sinulla ei ole syytä epäillä, että yhteystietosi (sähköposti- tai kotisosoite) olisivat virheelliset, voit rauhassa odotella vahvistuksen saapumista. Olemme sinuun kyllä yhteydessä, jos tarvitsemme lisätietoja tai sopimuksen aloitus ei jostain syystä onnistu. Huomaathan, jos olet tehnyt uuden sopimuksen yli 3kk ennen sen alkamisajankohtaa, saat sopimusvahvistuksen vasta aikaisintaan 3kk ennen sopimuksen alkamista.
Miten vaihdan pörssisähkön kiinteään sähkösopimukseen?
Pörssisähkösopimus on toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jonka voit halutessasi päivittää kiinteähintaiseksi sopimukseksi kätevästi OmaOomi-palvelussamme. Voit itse valita kalenterista päivämäärän, jolloin uusi sopimus tulee voimaan. Sopimuksesi siis alkaa valintasi mukaisesti eikä sinun tarvitse olla meihin erikseen yhteydessä.
Kirjaudu sisään OmaOomiin, valitse yläpalkista "Sopimukset" ja avautuvalta sivulta "Tee uusi sopimus". Seuraavassa vaiheessa pääset valitsemaan haluamasi sähkösopimuksen ja täydentämään muut tarvittavat tiedot. Lopuksi vahvista sopimustilauksesi, jonka jälkeen se tulee meille käsittelyyn. Saat meiltä vielä virallisen sopimusvahvistuksen uudesta sähkönmyyntisopimuksestasi sähköpostilla tai postitse noin kahden viikon kuluessa.
Vaihtoturvan käyttö ja sopimuksen päivitys - miten toimin?
Jos sinulla on määräaikainen sopimus Oomilla ja sopimuksellesi on liitetty Oomi Vaihtoturva, voit vaihtaa sopimuksesi uuteen Oomin määräaikaiseen sopimukseen, jos sähkön hinta laskee sopimuskauden aikana. Ennen 15.2.2023 solmituissa sopimuksissa vaihto-oikeuden voi käyttää heti ja 15.2.2023 jälkeen solmituissa sopimuksissa vaihto-oikeuden voi käyttää, kun sopimus on ollut voimassa vähintään yhden vuoden. Voit tarkistaa vaihto-oikeuden sopimusvahvistuksen mukana toimitetuista sopimusehdoista.
Voit päivittää sopimuksesi helposti ja nopeasti kotisivuillamme olevan Vaihtoturva-lomakkeen kautta.
Oomi Vaihtoturva on poistunut myynnistä ja sen on korvannut uusi Oomi Kertavaihto -palvelu. Voit edelleen hyödyntää Vaihtoturvan normaalisti.
Lue lisää Kertavaihto -palvelusta täällä.
Miten teen sähkösopimuksen?
Voit tehdä sähkösopimuksen kätevästi ajasta ja paikasta riippumatta OmaOomi-palvelussamme, lomakkeen kautta kotisivuillamme tai kotisivuillamme olevan chat-palvelun kautta.
Jos olet muuttamassa ja tarvitset sähkösopimuksen heti tai seuraavalle päivälle, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17).
Olen muuttamassa. Milloin minun tulee tehdä uusi sähkösopimus?
Suosittelemme tekemään sähkösopimuksen uuteen kotiin hyvissä ajoin, mieluiten kaksi viikkoa ennen muuttoa. Näin varmistat, että asunnossa on sähköt kytkettynä muuttohetkellä. OmaOomi-palvelussamme tai kotisivuillamme saat sopimuksen alkamaan jo kahden arkipäivän päähän.
Tarvittaessa saamme sopimuksen voimaan myös lyhyemmällä varoitusajalla. Jos olet muuttamassa ja tarvitset sähkösopimuksen heti tai seuraavalle päivälle, soitathan Oomin muuttopuhelimeen numeroon 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17). Huomioithan, jos asunnossa ei ole sähköt kytkettynä muuttohetkellä, voi verkkoyhtiö periä palveluhinnastonsa mukaisen pikakytkentämaksun, jos sähköt kytketään samalle tai seuraavalle päivälle, viikonlopulle tai pyhäpäivälle.
Miten sopimusasioiden erimielisyydet ratkaistaan?
Mikäli
sopimusasiaa koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistua yrityksen ja
kuluttajan välillä tulee kuluttajan olla yhteydessä
maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Tämän jälkeen kuluttaja voi saattaa
asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).
Mitä teen, jos haluan peruuttaa tekemäni sähkösopimuksen?
Sinulla on oikeus peruuttaa etämyynnin (mm. puhelimen tai internetin) kautta tehty sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisoikeus päättyy 14 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Voit peruuttaa sopimuksen täyttämällä peruuttamislomakkeen tai soittamalla asiakaspalveluumme 09 2522 1122.
Jos olet pyytänyt sähköntoimituksen aloittamista ennen peruuttamisajan päättymistä (esim. muuttotilanteessa), sinun on maksettava meille peruuttamisilmoituksen tekemiseen mennessä toimitetusta sähköstä sopimusvahvistuksen mukainen korvaus.
Mitä teen, jos olen unohtanut irtisanoa sähkösopimukseni?
Jos olet unohtanut irtisanoa sähkösopimuksesi, olethan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme sopimuksen päättämiseksi. Muuttopuhelin palvelee sinua numerossa 09 2522 1100 (ma-pe 9-20, la 9-17). Muistathan, että sähkösopimusta ei voi päättää takautuvasti ja olet vastuussa sähkösopimuksesta irtisanomiseen saakka.
Oomin postiosoitteet
Tästä löydät Oomin postiosoitteet. Oomissa asiointi onnistuu puhelimitse tai verkkosivujemme kautta.
Toimipaikoissamme ei ole asiakaspalvelupisteitä.
Asiakaspalvelua koskevat postit voit lähettää osoitteella Yrttipellontie 1, 90230 Oulu.
Vantaa (päätoimipaikka)
Ei asiakaspalvelupistettä
Teknobulevardi 7
01530 Vantaa
Oulu
Ei asiakaspalvelupistettä
Yrttipellontie 1
90230 Oulu
Pori
Ei asiakaspalvelupistettä
Siltapuistokatu 14
28100 Pori
Voit tehdä sähkösopimuksen näppärästi suoraan verkkosivuillamme.
Seuraa meitä somessa!

Oomitä oomilaisia! 🤩 ⚡ Viime viikolla vietettiin Oomin henkilöstöpäiviä, ja…
@Oomi Energia 2 days ago

Oomi ja Suunnistusliitto vahvasti samalla kartalla 🧭 Oomi ja Suunnistusliitto…
@oomienergia 2 days ago

Kesän säät? Vaikea ennustaa. Oomi Kiinteä? Helppo ennustaa! 😎 Kiinteähintaisella…
@oomienergia 3 days ago

Oomitä oomilaisia! 🤩 ⚡ Viime viikolla vietettiin Oomin henkilöstöpäiviä, ja…
@oomienergia 3 days ago

Oomi ja Suunnistusliitto vahvasti samalla kartalla 🧭 Oomi ja Suunnistusliitto ovat…
@Oomi Energia 3 days ago

Kauppalehdessä asiaa Oomin palveluista yrityksille 💡 Kolmea yritystä pyörittävälle Seppo…
@Oomi Energia 4 days ago