Uusi, valtakunnallinen sähkönmyyntiyhtiö Oomi Energia aloittaa huhtikuussa

Asiakaskokemukseen ja vetovoimaisiin hintoihin satsaavan Oomi Energian voimavarana ovat sen yhdentoista perustajayrityksen mukanaan tuoma vankka kokemus niin energia-alasta kuin asiakkaiden arjesta kautta Suomen. 1.4.2020 toimintansa aloittava uusi yritys on alallaan yksi Suomen suurimmista.

Huhtikuun 2020 alussa toimintansa aloittaa uusi, valtakunnallinen sähkönmyyntiyhtiö, Oomi Energia. Sen perustajayritykset, yksitoista paikallista alan toimijaa eri puolilta Suomea, yhdistävät Oomi Energiassa voimansa voidakseen tarjota asiakkailleen yhä monipuolisempia ja parempia palveluita kilpailukykyiseen hintaan kautta Suomen.

Uuden yrityksen tarjoomaan kuuluvat sähkön myynti, aurinkopaneeliratkaisut sekä ratkaisut sähköautojen lataamiseen. Tavoitteena on erottua kilpailijoista ylivoimaisella asiakaspalvelukokemuksella ja vetovoimaisilla hinnoilla.

– Oomi Energian idea on yksinkertainen: ymmärrämme asiakkaidemme arkea ja tarjoamme koko Suomelle edullista sähköä, hyödyllisiä palveluita sekä ihmislähtöistä asiakaspalvelua. Lupaamme, että asiointi kanssamme on kaikille asiakkaillemme aina helppoa, selkeää ja sujuvaa, Oomi Energian toimitusjohtaja Tuomas Oksanen summaa.

Oomi Energia on heti ensimmäisestä päivästään alkaen maamme kolmanneksi suurin sähkönmyyjä ja sillä on toimintansa aloittaessaan noin 420 000 asiakasta. Suomen suurimmaksi tähtäävän sähkönmyyntiyhtiön perustajakumppaneita yhdistää syvä energia-alan osaaminen, vastuullisuus, luotettavuus ja ymmärrys paikallisten asiakkaiden arjesta aina Etelä-Suomesta Lappiin saakka.

Oomi Energian perustajayritykset ovat Lahti Energia, Oulun Seudun Sähkö, Pori Energia, Vantaan Energia sekä Oulun Sähkönmyynti Oy ja sen osakkaat: Oulun Energia, Tornion Energia, Haukiputaan sähköosuuskunta, Raahen Energia, Rantakairan Sähkö ja Tenergia.

Lisätiedot:

Tuomas Oksanen