Oomi Energia -kokemuksia asiakkailtamme
Meille täällä Oomilla on tärkeää, että voimme palvella sinua hyvin. Haluamme olla asiakkaidemme arjen parhaita ymmärtäjiä, ja siksi keräämmekin palautetta siitä, miten onnistuimme tavoitteessamme. Tälle sivulle olemme koonneet palautteita suoraan asiakkailtamme.
Keräämme palautetta asiakkailtamme erilaisin keinoin, jotta saisimme mahdollisimman kattavan kuvan palvelumme laadusta. Kysymme säännöllisesti asiakkailtamme suositteluhaluukkuutta (NPS), ja pyydämme asiakkailtamme palautetta asiakaspalvelussa asioinnin päätteeksi. Asiakaspalvelijamme saavat myös heille tarkoitetut palautteet henkilökohtaisesti.
Tekoäly auttaa meitä käsittelemään suullisesti ja kirjallisesti meille tulleet palautteet – haluamme aina tietää, mitä mieltä asiakkaamme meistä ovat! Saamiemme palautteiden avulla kehitämme ja parannamme niin asiakaspalvelun toimintaa kuin tuotteita ja palveluitammekin.
Näin asiakkaamme kokevat Oomin
Sain nopeasti puhelimitse yhteyden ja asiakaspalvelija oli aidosti miellyttävän ja palvelualttiin oloinen. Hänen kanssaan oli ilo tehdä sähkösopimus.
Elokuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Asiakaspalvelu oli erittäin pätevää, asiallista ja selkeää. Asioinnista jäi tosi mukava mieli!
Elokuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Entisen ja nyt toisen sopimuksen tehneenä olen tyytyväinen ja siksi valitsin taas Oomin!
Elokuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Jos tulee jotain asiaa, niin kaikki hoituu. Teillä on mukava asiakaspalvelu, nettisivut ovat helpot käyttää ja kaikki tieto löytyy heti.
Heinäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Kiitos erinomaisesta ja hyvästä sekä asiantuntevasta ja tilannehallinnan omaavasta palvelusta. On mieluista olla Oomin asiakas ja saada toimivaa palvelua!
Heinäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Minua palvellut asiakaspalvelija oli erittäin ystävällinen, kuunteli toiveitani, vastasi kysymyksiini ja piti huolen, että ymmärsin koko ajan mistä puhutaan. Todella onnistunut asiakaspalvelukokemus.
Heinäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Oomista johtumattomista syistä asiaa ei saatu kerralla kuntoon. Siitä huolimatta asiakaspalvelijalla oli vilpitön halu saattaa asia päätökseen. Hän teki sen vieläpä erittäin ystävällisesti ja välittävästi.
Kesäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Olen ollut asiakkaananne vuosia ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Sähkösopimukset uusiin asuntoihin on aina sujunut mutkattomasti ja oikeassa aikataulussa. Asiakaspalvelijanne ovat ykkösluokkaa, asiantuntevia, ystävällisiä ja palvelualttiita. Jatkakaa samaan malliin!
Kesäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Tekstiviestimuistutus maksamattomasta laskusta on todella hieno uudistus ja erityisesti loma-aikana tarpeellinen.
Asiakaspalvelusta sain laskun tiedot mökille ja samalla hän suositteli e-laskun käyttöönottamista.
Erittäin ystävällinen ja asiallinen asiakaspalvelu.
Kesäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta
Asiakkaidemme kokemuksia
Tiesithän, että...
Suurin osa asiakkaistamme suosittelisi meitä ystävälleen tai kollegalleen - NPS-tulos 53,6
NPS, 8/2024
Enemmistö asiakaspalvelussa asioineista asiakkaistamme kokee, että sai asiansa hoidettua kerralla kuntoon - FCR-tulos 85,9
FCR, 8/2024
Palautteesi on tärkeä
Haluamme kehittää toimintaamme koko ajan ja arvostamme palautettasi. Jätä oma palautteesi ja kehitetään toimintaa yhdessä!
Liity Oomi Heimoon
Me Oomilla haluamme sähkönmyynnin lisäksi luoda uusia tuotteita ja palveluita arjen helpottamiseksi. Avuksi haluamme suomalaiskotien parhaat asiantuntijat, jotka tuntevat arjen tarpeet ja toiveet – siis sinut. Perustimme asiakaspaneeli Heimon, johon toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan testaamaan, kommentoimaan ja ideoimaan kanssamme.
Asiakaskokemusmittarit pähkinänkuoressa
NPS tulee englannin kielen sanoista Net Promoter Score. Sillä selvitetään, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat palvelujamme esimerkiksi ystävilleen tai kollegoilleen.
CSAT tulee englannin kielen sanoista Customer Satisfaction Score, ja sillä selvitetään asiakastyytyväisyyttä. CSATilla selvitämme vastausta siihen, miten tyytyväisiä asiakkaamme olivat saamaansa palveluun.
FCR eli First Contact Resolution mittaa sitä, saiko asiakkaamme hoidettua asiansa kerralla kuntoon. Sillä selvitetään, oliko kyseessä asiakkaan ensimmäinen yhteydenotto asian tiimoilta, ja saiko hän sen selvitettyä ensimmäisen yhteydenoton aikana.