Oomi Energia -kokemuksia asiakkailtamme

Meille täällä Oomilla on tärkeää, että voimme palvella sinua hyvin. Haluamme olla asiakkaidemme arjen parhaita ymmärtäjiä, ja siksi keräämmekin palautetta siitä, miten onnistuimme tavoitteessamme. Tälle sivulle olemme koonneet palautteita suoraan asiakkailtamme.

Keräämme palautetta asiakkailtamme erilaisin keinoin, jotta saisimme mahdollisimman kattavan kuvan palvelumme laadusta. Kysymme säännöllisesti asiakkailtamme suositteluhaluukkuutta (NPS), ja pyydämme asiakkailtamme palautetta asiakaspalvelussa asioinnin päätteeksi. Asiakaspalvelijamme saavat myös heille tarkoitetut palautteet henkilökohtaisesti.

Tekoäly auttaa meitä käsittelemään suullisesti ja kirjallisesti meille tulleet palautteet – haluamme aina tietää, mitä mieltä asiakkaamme meistä ovat! Saamiemme palautteiden avulla kehitämme ja parannamme niin asiakaspalvelun toimintaa kuin tuotteita ja palveluitammekin.

Näin asiakkaamme kokevat Oomin

Jos tulee jotain asiaa, niin kaikki hoituu. Teillä on mukava asiakaspalvelu, nettisivut ovat helpot käyttää ja kaikki tieto löytyy heti.

Heinäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Kiitos erinomaisesta ja hyvästä sekä asiantuntevasta ja tilannehallinnan omaavasta palvelusta. On mieluista olla Oomin asiakas ja saada toimivaa palvelua!

Heinäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Minua palvellut asiakaspalvelija oli erittäin ystävällinen, kuunteli toiveitani, vastasi kysymyksiini ja piti huolen, että ymmärsin koko ajan mistä puhutaan. Todella onnistunut asiakaspalvelukokemus.

Heinäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Oomista johtumattomista syistä asiaa ei saatu kerralla kuntoon. Siitä huolimatta asiakaspalvelijalla oli vilpitön halu saattaa asia päätökseen. Hän teki sen vieläpä erittäin ystävällisesti ja välittävästi.

Kesäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Olen ollut asiakkaananne vuosia ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Sähkösopimukset uusiin asuntoihin on aina sujunut mutkattomasti ja oikeassa aikataulussa. Asiakaspalvelijanne ovat ykkösluokkaa, asiantuntevia, ystävällisiä ja palvelualttiita. Jatkakaa samaan malliin!

Kesäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Tekstiviestimuistutus maksamattomasta laskusta on todella hieno uudistus ja erityisesti loma-aikana tarpeellinen.
Asiakaspalvelusta sain laskun tiedot mökille ja samalla hän suositteli e-laskun käyttöönottamista.
Erittäin ystävällinen ja asiallinen asiakaspalvelu.

Kesäkuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Todella hyvää palvelua. Asiat hoidettiin nopeasti ja tehokkaasti tilanteessa, jossa oli kiire päällä. Kiitos ja lämpimiä terveisiä asiakaspalvelijalle. 

Toukokuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Asiakaspalvelu oli ystävällistä, osaavaa ja asiakaslähtöistä. Palvelusta tuli hyvä mieli ja asiakkaana arvostan tällaista palvelua. Kiitos!

Toukokuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Seniori-ikäinenkin henkilö tuli ymmärretyksi ja kuulluksi sekä tuli hyvä sähkösopimus.

Toukokuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Asiakkaidemme kokemuksia

Eettinen kaupankäynti vakuutti

Juha Taanila päätyi hankkimaan aurinkosähköjärjestelmän Oomilta, koska myyjä herätti luottamusta tasaisen rauhallisella kaupankäynnillä. Aurinkosähköjärjestelmän hintakin oli kohdillaan.

”Pidän eettisestä kaupankäynnistä, ja suosittelenkin aurinkopaneelien hankkimista harkitsevia kysymään hinnan useammalta eri toimijalta, jotta välttyy maksamasta liikaa”, toteaa Juha.

Tiesithän, että...

Suurin osa asiakkaistamme suosittelisi meitä ystävälleen tai kollegalleen - NPS-tulos 41

NPS, 7/2024

Enemmistö asiakaspalvelussa asioineista asiakkaistamme kokee, että sai asiansa hoidettua kerralla kuntoon - FCR-tulos 81

FCR, 7/2024

Palautteesi on tärkeä

Haluamme kehittää toimintaamme koko ajan ja arvostamme palautettasi. Jätä oma palautteesi ja kehitetään toimintaa yhdessä!

Liity Oomi Heimoon

Me Oomilla haluamme sähkönmyynnin lisäksi luoda uusia tuotteita ja palveluita arjen helpottamiseksi. Avuksi haluamme suomalaiskotien parhaat asiantuntijat, jotka tuntevat arjen tarpeet ja toiveet – siis sinut. Perustimme asiakaspaneeli Heimon, johon toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan testaamaan, kommentoimaan ja ideoimaan kanssamme.

Asiakaskokemusmittarit pähkinänkuoressa

NPS tulee englannin kielen sanoista Net Promoter Score. Sillä selvitetään, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat palvelujamme esimerkiksi ystävilleen tai kollegoilleen.

CSAT tulee englannin kielen sanoista Customer Satisfaction Score, ja sillä selvitetään asiakastyytyväisyyttä. CSATilla selvitämme vastausta siihen, miten tyytyväisiä asiakkaamme olivat saamaansa palveluun.

FCR eli First Contact Resolution mittaa sitä, saiko asiakkaamme hoidettua asiansa kerralla kuntoon. Sillä selvitetään, oliko kyseessä asiakkaan ensimmäinen yhteydenotto asian tiimoilta, ja saiko hän sen selvitettyä ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Aurinkopaneelit kotiin

Aurinkopaneelipakettiin kuuluu kaikki mitä aurinkosähkön käyttöönottoon tarvitset, asennus mukaan lukien.