Oomi Energia -kokemuksia asiakkailtamme

Meille täällä Oomilla on tärkeää, että voimme palvella sinua hyvin. Haluamme olla asiakkaidemme arjen parhaita ymmärtäjiä, ja siksi keräämmekin palautetta siitä, miten onnistuimme tavoitteessamme. Tälle sivulle olemme koonneet palautteita suoraan asiakkailtamme.

Keräämme palautetta asiakkailtamme erilaisin keinoin, jotta saisimme mahdollisimman kattavan kuvan palvelumme laadusta. Kysymme säännöllisesti asiakkailtamme suositteluhaluukkuutta (NPS), ja pyydämme asiakkailtamme palautetta asiakaspalvelussa asioinnin päätteeksi. Asiakaspalvelijamme saavat myös heille tarkoitetut palautteet henkilökohtaisesti.

Tekoäly auttaa meitä käsittelemään suullisesti ja kirjallisesti meille tulleet palautteet – haluamme aina tietää, mitä mieltä asiakkaamme meistä ovat! Saamiemme palautteiden avulla kehitämme ja parannamme niin asiakaspalvelun toimintaa kuin tuotteita ja palveluitammekin.

Näin asiakkaamme kokevat Oomin

Asiakaspalvelija oli todella kohtelias ja osasi auttaa hyvin ja ammattimaisesti asiassa. Ymmärsi tarpeeni ja auttoi juuri siinä missä pitikin.

Tammikuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Ystävällinen ja nopea palvelu, ihanaa kun ei tarvinnut muuton keskellä stressata enempää.

Tammikuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Chattiin vastattiin nopeasti ja sain asiani vaivatta eteenpäin. Kiitos!

Tammikuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Ihan mahtavan asiallinen ja ystävällinen palvelu!

Joulukuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Sain viiden tähden palvelua! Homma hoitui, sekaannus sai selvyyttä ja hyvällä huumorilla sai hymynkin huulille.

Joulukuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Ensimmäistä kertaa hoidin asiaa chatin kautta ja olen siihen todella tyytyväinen!

Joulukuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Todella ystävällistä ja selkeää palvelua. Asia myös hoidettiin nopeasti ja tiedotettiin vielä erikseen sähköpostin välityksellä, kun asia oli käsitelty loppuun.

Marraskuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Oomin asiakaspalvelu on aina ollut toimiva. Aina olen saanut parhaan mahdollisen sähkösopimuksen.

Marraskuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Pidin siitä, että asiakaspalvelija selitti kärsivällisesti vastauksia minulle, kun en heti ymmärtänyt minulle ennestään uusia asioita.

Marraskuu 2024
Palaute asiakaspalvelusta

Tiesithän, että...

Suurin osa asiakkaistamme suosittelisi meitä ystävälleen tai kollegalleen - NPS-tulos 35.

Asiakaspalvelussa asioineista asiakkaistamme 92 % on ollut tyytyväisiä saamaansa palveluun.

NPS, 1/2025 & CSAT, 1/2025

Enemmistö asiakaspalvelussa asioineista asiakkaistamme kokee, että sai asiansa hoidettua kerralla kuntoon - FCR-tulos 93 %

FCR, 1/2025

Palautteesi on tärkeä

Haluamme kehittää toimintaamme koko ajan ja arvostamme palautettasi. Jätä oma palautteesi ja kehitetään toimintaa yhdessä!

Liity Oomi Heimoon

Me Oomilla haluamme sähkönmyynnin lisäksi luoda uusia tuotteita ja palveluita arjen helpottamiseksi. Avuksi haluamme suomalaiskotien parhaat asiantuntijat, jotka tuntevat arjen tarpeet ja toiveet – siis sinut. Perustimme asiakaspaneeli Heimon, johon toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan testaamaan, kommentoimaan ja ideoimaan kanssamme.

Asiakaskokemusmittarit pähkinänkuoressa

NPS tulee englannin kielen sanoista Net Promoter Score. Sillä selvitetään, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat palvelujamme esimerkiksi ystävilleen tai kollegoilleen.

CSAT tulee englannin kielen sanoista Customer Satisfaction Score, ja sillä selvitetään asiakastyytyväisyyttä. CSATilla selvitämme vastausta siihen, miten tyytyväisiä asiakkaamme olivat saamaansa palveluun.

FCR eli First Contact Resolution mittaa sitä, saiko asiakkaamme hoidettua asiansa kerralla kuntoon. Sillä selvitetään, oliko kyseessä asiakkaan ensimmäinen yhteydenotto asian tiimoilta, ja saiko hän sen selvitettyä ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Aurinkopaneelit kotiin

Aurinkopaneelipakettiin kuuluu kaikki mitä aurinkosähkön käyttöönottoon tarvitset, asennus mukaan lukien.