Oomi Energia -kokemuksia asiakkailtamme

Meille täällä Oomilla on tärkeää, että voimme palvella sinua hyvin. Haluamme olla asiakkaidemme arjen parhaita ymmärtäjiä, ja siksi keräämmekin palautetta siitä, miten onnistuimme tavoitteessamme. Tälle sivulle olemme koonneet palautteita suoraan asiakkailtamme.

Keräämme palautetta asiakkailtamme erilaisin keinoin, jotta saisimme mahdollisimman kattavan kuvan palvelumme laadusta. Kysymme säännöllisesti asiakkailtamme suositteluhaluukkuutta (NPS), ja pyydämme asiakkailtamme palautetta asiakaspalvelussa asioinnin päätteeksi. Asiakaspalvelijamme saavat myös heille tarkoitetut palautteet henkilökohtaisesti.

Tekoäly auttaa meitä käsittelemään suullisesti ja kirjallisesti meille tulleet palautteet – haluamme aina tietää, mitä mieltä asiakkaamme meistä ovat! Saamiemme palautteiden avulla kehitämme ja parannamme niin asiakaspalvelun toimintaa kuin tuotteita ja palveluitammekin.

Näin asiakkaamme kokevat Oomin

Asia hoitui juuri niin kuin halusimme ja palvelu oli ammattitaitoista ja miellyttävää.

Toukokuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Pidin todella siitä, miten he kohtelivat minua ja tilannettani ymmärtäväisesti. Ja he selittivät kaiken minulle erittäin yksityiskohtaisesti ja selkeästi, vaikka suomen kielen taitoni ei ole kovin korkea enkä osaa englantia. Kiitos paljon.

Toukokuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Miellyttävä palvelu, otettiin asiakas huomioon ja esiteltiin hyvin asia!
Muutenkin olen ollut tyytyväinen Oomiin!

Toukokuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Koin, että asiakaspalvelija ymmärsi erinomaisesti minua ja tarpeeni. Palvelu oli ystävällistä, selkeää ja vastaanottavaista. Puhelinkeskustelu sujui mutkattomasti ja sain juuri sen avun, mitä tarvitsin.

Huhtikuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Sain asiallisen ja mukavan palvelun. Tuli hyvä mieli muuttokiireen keskellä. Kiitos.

Huhtikuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Asiointi sujui kokonaisuudessaan jouhevasti. Asiakaspalvelijan kanssa oli miellyttävä asioida ja hän teki luotettavan vaikutuksen.

Huhtikuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Hyväntuulinen asiansa osaava asiakaspalvelija. Saimme kerralla kaiken tarvittavan kuntoon.

Maaliskuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Osaava asiakaspalvelija. Kuunteli toiveeni, ja osasi suositella minulle parasta mahdollista sähkösopimusta.

Maaliskuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Koska asiointi toimi todella moitteettomasti, sopimus saatiin tehtyä käden käänteessä.

Maaliskuu 2025
Palaute asiakaspalvelusta

Tiesithän, että...

Suurin osa asiakkaistamme suosittelisi meitä ystävälleen tai kollegalleen - NPS-tulos 45.

Asiakaspalvelussa asioineista asiakkaistamme 87 % on ollut tyytyväisiä saamaansa palveluun.

NPS, 5/2025 & CSAT, 5/2025

Enemmistö asiakaspalvelussa asioineista asiakkaistamme kokee, että sai asiansa hoidettua kerralla kuntoon - FCR-tulos 88 %

FCR, 5/2025

Palautteesi on tärkeä

Haluamme kehittää toimintaamme koko ajan ja arvostamme palautettasi. Jätä oma palautteesi ja kehitetään toimintaa yhdessä!

Liity Oomi Heimoon

Me Oomilla haluamme sähkönmyynnin lisäksi luoda uusia tuotteita ja palveluita arjen helpottamiseksi. Avuksi haluamme suomalaiskotien parhaat asiantuntijat, jotka tuntevat arjen tarpeet ja toiveet – siis sinut. Perustimme asiakaspaneeli Heimon, johon toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan testaamaan, kommentoimaan ja ideoimaan kanssamme.

Asiakaskokemusmittarit pähkinänkuoressa

NPS tulee englannin kielen sanoista Net Promoter Score. Sillä selvitetään, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat palvelujamme esimerkiksi ystävilleen tai kollegoilleen.

CSAT tulee englannin kielen sanoista Customer Satisfaction Score, ja sillä selvitetään asiakastyytyväisyyttä. CSATilla selvitämme vastausta siihen, miten tyytyväisiä asiakkaamme olivat saamaansa palveluun.

FCR eli First Contact Resolution mittaa sitä, saiko asiakkaamme hoidettua asiansa kerralla kuntoon. Sillä selvitetään, oliko kyseessä asiakkaan ensimmäinen yhteydenotto asian tiimoilta, ja saiko hän sen selvitettyä ensimmäisen yhteydenoton aikana.