Lähetämme asiakasviestit jatkossa sähköisesti
Siirrymme asiakasviestien lähetyksessä sähköiseen asiointiin 1.12.2025 alkaen.
Sähkönmyyntiehtojen (SME2024) mukaan asiakasviestit voidaan kirjepostin sijaan lähettää asiakkaan sähköpostiin tai sähkönmyyjän sähköiseen asiointipalveluun.
Tämä tarkoittaa, että asiakkaanamme saat jatkossa sähköisesti ehdoissa mainitut viestit:
- sopimusvahvistukset
- hintojen muutosilmoitukset
- muiden sopimusehtojen muutosilmoitukset
- muut ehdoissa mainitut viestit
- tarjoukset määräaikaisen sopimuksen päättyessä
Sähköinen asiakasviestintä ei koske laskuja, maksumuistutuksia tai katkaisuvaroituksia. Saat laskusi edelleen nykyisen laskutustapasi mukaisesti. Laskutukseesi ei tule muutoksia.
Tarkista ja päivitä yhteystietosi
Jos olet ilmoittanut sähköpostiosoitteesi, saat jatkossa asiakasviestit kätevästi, luotettavasti ja ympäristöystävällisesti sähköpostiisi. Huolehdithan, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.
Voit tarkistaa ja päivittää sähköiset yhteystietosi helposti OmaOomissa (Valikko > Omat tiedot > Muokkaa tietoja).
Sähköinen asiointi on nopea ja luotettava tapa vastaanottaa asiakasviestejä.
Jos kuitenkin haluat asiakasviestit myös paperipostina, voit ilmoittaa tästä kätevimmin OmaOomissa (Valikko > Omat tiedot > Viestintäasetukset > Muokkaa).