Oomi asiakaskysely – kiitos kaikille vastaajille!

Kysyimme lokakuussa asiakkailtamme, miten tyytyväisiä he ovat Oomin asiakasviestintään – eli siihen, miten pidämme asiakkaisiin yhteyttä ja onko saapunut asiakasviestintä koettu hyödylliseksi. Saimme suureksi iloksemme lähes tuhat vastausta – kiitos jokaisesta! Seuraava askel on käydä nämä vastaukset tarkkaan läpi ja kehittää tulevaisuuden asiakasviestintäämme niin, että se palvelee asiakkaitamme entistä paremmin!

Kaikkien 31.10.2024 mennessä kyselyyn vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvoimme myös Marimekon Unikko-torkkupeiton. Arvonta on nyt suoritettu ja voittaja kontaktoitu – onnittelut siis Esalle Muhokselta!

Muuta ajankohtaista Oomilla

KSS Energian sähkönmyynnin kuluttaja- ja yritysasiakkaat siirtyvät Oomille

Oomi Oy ja KSS Energia Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jonka myötä KSS Energian sähkön vähittäismyynnin kuluttaja- ja yritysasiakkaat siirtyvät Oomin…

Uusi OmaOomi-sovellus on julkaistu

Olemme julkaisseet uuden OmaOomin, jossa asiakkaamme voivat jatkossa hoitaa turvallisesti sähkösopimusasioihin ja kulutuksenseurantaan liittyviä asioita itsepalveluna.