Oomi asiakaskysely – kiitos kaikille vastaajille!

Kysyimme lokakuussa asiakkailtamme, miten tyytyväisiä he ovat Oomin asiakasviestintään – eli siihen, miten pidämme asiakkaisiin yhteyttä ja onko saapunut asiakasviestintä koettu hyödylliseksi. Saimme suureksi iloksemme lähes tuhat vastausta – kiitos jokaisesta! Seuraava askel on käydä nämä vastaukset tarkkaan läpi ja kehittää tulevaisuuden asiakasviestintäämme niin, että se palvelee asiakkaitamme entistä paremmin!

Kaikkien 31.10.2024 mennessä kyselyyn vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvoimme myös Marimekon Unikko-torkkupeiton. Arvonta on nyt suoritettu ja voittaja kontaktoitu – onnittelut siis Esalle Muhokselta!

Muuta ajankohtaista Oomilla

Oomin ja Forecan selvitys: Tilastollisesti vuoden hyväntuulisin päivä on 26. elokuuta

Forecan ja Oomin tekemän selvityksen mukaan elokuun 26. päivä on tilastollisesti vuoden hyväntuulisin päivä.

Kesätöissä Oomin yritysasiakaspalvelussa - Niinan ja Matiaksen haastattelu

Haastattelimme yritysasiakaspalvelun kesätyöharjoittelijoita Niinaa ja Matiasta siitä, millaista kesätyö Oomilla on ollut.