Oomi asiakaskysely – kiitos kaikille vastaajille!

Kysyimme lokakuussa asiakkailtamme, miten tyytyväisiä he ovat Oomin asiakasviestintään – eli siihen, miten pidämme asiakkaisiin yhteyttä ja onko saapunut asiakasviestintä koettu hyödylliseksi. Saimme suureksi iloksemme lähes tuhat vastausta – kiitos jokaisesta! Seuraava askel on käydä nämä vastaukset tarkkaan läpi ja kehittää tulevaisuuden asiakasviestintäämme niin, että se palvelee asiakkaitamme entistä paremmin!

Kaikkien 31.10.2024 mennessä kyselyyn vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvoimme myös Marimekon Unikko-torkkupeiton. Arvonta on nyt suoritettu ja voittaja kontaktoitu – onnittelut siis Esalle Muhokselta!

Muuta ajankohtaista Oomilla

Kokemäen Sähkön sähkönmyynnin kuluttaja- ja yritysasiakkaat siirtyvät Oomille 

Oomi Oy ja Kokemäen Sähkö Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jonka myötä Kokemäen Sähkön vähittäismyynnin kuluttaja- ja yritysasiakkaat siirtyvät Oomin asiakkaiksi…

Oomi Jousto hybridisopimuksessa nyt mukana maksuton vaihto-oikeus

Halusimme tehdä hybridisopimus Jouston valinnasta entistäkin joustavampaa, joten uusiin sopimuksiin sisältyy nyt maksuton vaihto-oikeus.