Oomi asiakaskysely – kiitos kaikille vastaajille!

Kysyimme lokakuussa asiakkailtamme, miten tyytyväisiä he ovat Oomin asiakasviestintään – eli siihen, miten pidämme asiakkaisiin yhteyttä ja onko saapunut asiakasviestintä koettu hyödylliseksi. Saimme suureksi iloksemme lähes tuhat vastausta – kiitos jokaisesta! Seuraava askel on käydä nämä vastaukset tarkkaan läpi ja kehittää tulevaisuuden asiakasviestintäämme niin, että se palvelee asiakkaitamme entistä paremmin!

Kaikkien 31.10.2024 mennessä kyselyyn vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvoimme myös Marimekon Unikko-torkkupeiton. Arvonta on nyt suoritettu ja voittaja kontaktoitu – onnittelut siis Esalle Muhokselta!

Muuta ajankohtaista Oomilla

Oomikä brändi – hyvä tyyppi hyvällä asialla 

Sanat sähkö ja hyväntuulisuus nähdään harvoin samassa lauseessa, mutta Oomissa ne kuuluvat yhteen kuin piuha ja pistorasia.

Näin voit hyödyntää kulutusvaikutusta ja pienentää sähkölaskuasi

Mitä kulutusvaikutus sähkösopimuksessa tarkoittaa? Kokosimme myös asiakkaidemme vinkit, jotka eivät vaadi suuria muutoksia arjessa.