Oomin asiakasyhteisö Heimo on polkaistu käyntiin
Oomin kaikille avoin asiakasyhteisö potkaistiin kesällä käyntiin ja ensimmäiset heimolaiset ovatkin jo liittyneet joukkoon.
Heimo on Oomin asiakasyhteisö, joka syntyi tarpeesta luoda paikka avoimelle vuorovaikutukselle Oomin ja asiakkaiden välille. Vaikka Heimosta puhutaankin asiakasyhteisönä, ovat sen ovet avoimet kaikille uteliaille ja oman arkensa parhaille asiantuntijoille. Mukaan voi tulla kuka tahansa, sinun ei siis tarvitse olla asiakkaamme.
Heimossa jokaisella on mahdollisuus päästä vaikuttamaan, kommentoimaan ja ideoimaan. Järjestämme Heimon kautta tapahtumia kasvokkain ja etänä. Tilaisuudet voivat olla esimerkiksi kyselyitä, keskustelu- tai ideointitilaisuuksia, haastatteluja tai palveluiden testaamisia. Heimoon voi osallistua kevyesti pienellä vaivalla tai halutessaan työntää kädet syvälle saveen ja esimerkiksi päästä ensimmäisten joukossa kokeilemaan uusia palveluitamme.
Heimo luodaan sen jäsenten kanssa yhdessä, ja siitä muotoutuu ajan kanssa juuri jäsentensä näköinen asiakaspaneeli.
Ensimmäisenä Heimon tapahtumana järjestettiin keskustelutilaisuus, jossa heimolaiset pääsivät vaikuttamaan uuteen vastuullisen ympäristöteon palveluumme. Heimolaiset olivatkin hyvin tyytyväisiä tapahtumaan:
"Kannatan tällaisia palavereja! Jonkun on aloitettava ja uskon, että mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Mielelläni osallistun jatkossakin!"
"Minun mielestäni tämä oli todella kiva. Pohdin näitä asioita paljon yksin, niin on kiva kun kuulee muiltakin paljon järkeviä ajatuksia. Jäi hyvä mieli."
"Oli mielenkiintoinen keskustelu ja ajankohtainen aihe! Haluaisin olla jatkossa mukana vastaavanlaisissa keskusteluissa."
Heimon kautta tulevaisuudessa on mahdollista päästä mm. mukaan kehittämään uutta sähkösopimustuotetta. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi Heimoon täällä!