Posti toi laskun Oomilta
Ensimmäiset Oomi Energian sähkölaskut lähtivät asiakkaillemme toukokuun alussa. Jos ihmettelit laskua, niin saamasi lasku on siis ihan oikea huolimatta uudesta nimestä.
Oomi Energia on uusi, 1.4. toimintansa aloittanut sähkönmyyntiyhtiö, joka hoitaa jatkossa omistajayritystensä sähkönmyynnin. Oomi Energian ovat perustaneet Lahti Energia, Oulun Seudun Sähkö, Pori Energia, Vantaan Energia sekä Oulun Sähkönmyynti ja sen osakkaat: Oulun Energia, Tornion Energia, Haukiputaan sähköosuuskunta, Raahen Energia, Rantakairan Sähkö ja Tenergia.
Asiakkuutesi on siirtynyt automaattisesti Oomi Energialle 1.4.2020 liiketoimintasiirron myötä. Sähkönmyyntisopimuksesi jatkuu kuitenkin ennallaan.
Laskujen lähettäjä vaihtelee laskulla vielä toistaiseksi. Alla näet tarkemmat tiedot vanhan sähkönmyyjäsi mukaan:
Lahti Energia
Laskujen maksutiedoissa maksun saajana säilyy Lahti Energia eikä tilinumeroon tule muutoksia. Tekemäsi e-laskuvaltuutukset säilyvät ennallaan. Laskulla näkyy myyjätietona Oomi Oy.
Oulun Seudun Sähkö
Laskujen maksutiedoissa maksun saajana säilyy Oulun Seudun Sähkö eikä tilinumeroon tule muutoksia. Tekemäsi e-laskuvaltuutukset säilyvät ennallaan. Laskulla näkyy myyjätietona Oomi Oy.
Oulun Sähkönmyynti
Laskujen maksutiedoissa maksun saaja on Oomi Palvelut Oy. Laskuttajan vaihtuminen ei aiheuta muutoksia saajan tilinumeroon. Tekemäsi e-laskuvaltuutukset säilyvät ennallaan.
Pori Energia ja Vantaan Energia
Laskut tulevat Oomi Energialta ja maksun saajana on Oomi Oy. Laskulla näkyy Oomi Oy:n uusi tilinumero. E-laskuvaltuutukset siirtyvät OP:n asiakkailla sellaisenaan uudelle laskuttajalle. Muiden pankkien asiakkaat saavat verkkopankkiin e-laskuvastaanottoehdotuksen Oomi Oy:ltä. Ehdotus on voimassa 30 päivää. OP:n ja Nordean asiakkaiden suoramaksuvaltuutukset siirtyvät myös sellaisenaan uudelle laskuttajalle. Muiden pankkien asiakkaiden tulee tehdä uusi suoramaksuvaltuutus oman pankin palvelupisteellä.