Ota sähkönhankinta järkevästi haltuun
Sähkö on yrityksen näkymätön, mutta välttämätön hyödyke. Asiakkaan ja myyjän toimiva yhteistyö korostuu, kun sähkönhinnat heilahtelevat ja ympäristövastuullisuudelle asetetaan entistä suurempia vaatimuksia.

Oikeanlaisen sähkösopimuksen valinta vaikuttaa suoraan yrityksen kustannuksiin ja hiilijalanjälkeen. Oomi tarjoaa asiakkailleen selkeitä, ymmärrettäviä ja asiakkaan liiketoimintaa tukevia ratkaisuja.
Yritysasiakkuus ei ole Oomille yksittäinen palvelutapahtuma, vaan jatkuva kumppanuus. Kun asiakas saa yhteyden helposti ja tietää, kuka hänen asiansa hoitaa, syntyy luottamus. Asiakkaan kulutus- ja toimialakohtaiset erityispiirteet vaikuttavat myös siihen, millainen sopimus on heille paras mahdollinen. Oomi auttaa asiakasta eri vaihtoehtojen valinnassa.
Oikeita ratkaisuja oikeaan aikaan
Nopeasti muuttuvassa markkinatilanteessa yritykset tarvitsevat osaavan kumppanin, jolla on näkemystä markkinoiden kehityksestä ja tarjoaa konkreettisia vaihtoehtoja. Asiakkaat arvostavat erityisesti sitä, että ajankohtaista tietoa ei tarvitse itse etsiä. Oomi seuraa sähkömarkkinoita asiakkaan puolesta.
Sähkön alkuperän valinta on vastuullisuusteko. Yhä useampi yritys haluaa vähentää kulutuksestaan aiheutuvia päästöjä ja kertoa sidosryhmilleen valinneensa uusiutuvan energian. Vastuullisuus on helppo ottaa osaksi arkea. Oomilla on tarjota tähän oikeat vaihtoehdot.
Palvelu ja asiantuntijuus erottuvat
Erinomainen asiakaspalvelu on yksi Oomin selkeimmistä erottautumistekijöistä. Nopea reagointi, suora yhteys asiantuntijaan ja selkeä viestintä ovat asioita, joista asiakkaat antavat jatkuvasti hyvää palautetta. Asiakkaat ovat tottuneet siihen, että olemme oikeasti tavoitettavissa.
Hyvä yhteistyökumppani ymmärtää asiakkaan liiketoiminnan tarpeet. Näin syntyy paras lopputulos. Oomi ei ole vain sähkön myyjä – vaan energiapalveluyhtiö, jonka kanssa on helppo asioida.
Pauli Luomajoki, avainasiakkuuspäällikkö