Asiakaspalveluumme tulee nyt runsaasti yhteydenottoja

Energia-asiat herättävät tällä hetkellä paljon kysymyksiä, minkä vuoksi saamme paljon yhteydenottoja. Pyydämme ystävällisesti, että jätät samasta aiheesta vain yhden yhteydenoton. Näin asiakaspalvelumme ei ruuhkaudu entisestään ja pystymme käsittelemään asiasi nopeammin. Pahoittelemme tilannetta ja pyrimme vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

Ennen yhteydenottoasi meille: Suosittelemme sinua tutustumaan verkkosivullemme koottuihin yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin, joista löytyy helposti ja nopeasti apu useisiin sähkösopimuksia koskeviin aiheisiin.

Jos haluat lisää tietoa pörssisähkön hintakehityksestä, lue asiantuntijoidemme ajatukset elo-syyskuun tilanteesta tästä. Ohjeen pörssisähkösopimuksen vaihtamiseksi kiinteähintaiseen sopimukseen löydät puolestaan täältä.

Jos kyse on Oomin sopimuksen päivityksestä, voit käydä tekemässä sopimusmuutoksen itse Online-palvelussamme tai odottaa rauhassa vastaustamme. Halutessasi päivitämme sopimuksesi takautuvasti alkuperäisestä yhteydenottohetkestäsi alkaen, vaikka palaamme viestiisi viiveellä. Huomaathan, että takautuva sopimuksen aloitus ei ole mahdollista tilanteissa, joissa on kyse muutosta uuteen osoitteeseen tai sähkönmyyjän vaihdosta Oomille.

Jos asiasi on kiireellinen, nopeimmin saat asiasi hoidettua chatissa Online-palveluumme kirjautuneena. Chatissa sinua auttavat Pertti Botin lisäksi asiakaspalvelijamme arkisin klo 8-22. Jonotusaika puhelinpalvelussamme vaihtelee runsaasti ajankohdan mukaan, joten suosittelemme ajoittamaan yhteydenottosi mahdollisuuksien mukaan iltapäivään tai loppuviikkoon, jolloin meidät tavoittaa keskimäärin nopeiten.

Online-palvelusta löydät myös kotisi sähköenergian kulutustiedot, kaikki sähkön myyntisopimukseen liittyvät tiedot sekä laskut.

Asiakaspalvelumme yhteystiedot