Asiakaspalvelu

Oomi on valtakunnallinen energiapalveluyhtiö. Jos sinua kiinnostaa simppelit sopimukset, olet tullut oikeaan paikkaan.

Olemme olemassa asiakkaitamme varten. Saat meihin yhteyden chatissä, asioimalla Online-palvelussamme tai puhelimitse. Löydät meidät myös sosiaalisesta mediasta. Katso kaikki yhteystietomme

Voit hoitaa sähkösopimusasioita nopeiten:

  • Chat-palvelumme kautta: löydät chat-palvelun nettisivujemme oikeasta alakulmasta
  • OmaOomi-palvelussa ajasta ja paikasta riippumatta 24/7. OmaOomi-palvelusta löydät kotisi sähköenergian kulutustiedot, sähkön myyntisopimukseen liittyvät tiedot sekä uudet laskut.

⚠️ ASIAKASPALVELU TIEDOTTAA:

Tiedote 20.2.2025: Apple-käyttäjä, suosittelemme päivittämään OmaOomi-sovelluksen uusimman version.

Jos sinulla on iOS-käyttöjärjestelmä eli iPhone tai iPad käytössäsi, suosittelemme päivittämään OmaOomi-sovelluksen uusimman version (13.000.6) App Storesta. Päivitys korjaa kirjautumisessa mahdollisesti olleet ongelmat.

Android-käyttöjärjestelmällä OmaOomi-sovellus ei vaadi uutta päivitystä ja käyttö toimii normaalisti.

Ennen yhteydenottoasi meille: Suosittelemme tutustumaan tälle sivulle koottuihin yleisimpiin kysymyksiin vastauksineen. Jos asiasi koskee Oomin sopimuksen päivittämistä, voit tehdä sopimusmuutoksen itse OmaOomi-palvelussamme. Määräaikaisen sopimuksesi Vaihtoturvan voit käyttää täältä.